Latter/tårer

Noe av det fineste som har skjedd meg: Jeg hadde vært ute og reist, vært borte i flere dager. Samboeren min hadde vært hjemme med lille datter, og det hadde nok vært litt stritt. Jeg savnet dem fryktelig. Det var vondt, men fint, for jeg skulle hjem til dem, snart, snart.

Da jeg kom inn døra, og datteren min så meg – så hun først forskrekket ut. Som om en helt uventet skikkelse sto foran henne. Så smilte hun. Så løp jeg bort og klemte henne, løftet henne. Og hun begynte å le. Og jeg begynte å gråte. Vi lo og gråt om hverandre, den høye barnelatteren vant, og til slutt lo jeg også mens en g annen tåret fortsatt trillet.

Mens sambo tutlet rundt og prøvde å skjule at han var rørt.

For en fantastisk liten skatt jeg har. Så heldig jeg er.

  1. #1 by Maria on februar 15, 2016 - 1:43 pm

    Så nydelig og rørende!

  2. #2 by elriuhre on mars 3, 2016 - 1:44 pm

    ❤❤❤❤

Legg igjen en kommentar

