Treningspartner

En av de tingene jeg skal gjøre MER av i 2016 er å trene. Det skal ikke mye til, siden jeg ble mamma har trening bare forsvunnet litt vekk fra meg, og for første gang siden jeg begynte med treningssentertrening, er jeg nå et støttemedlem. Det blir ikke så mye som før, og det er greit. Men en ting jeg savner, og kunne tenke meg, er en treningspartner. Jeg har hatt det, på ulike områder, men akkurat nå pga av livssituasjon og bosted, er det ingen av mine faste bøddies som er så tilgjengelige. Derfor lurer jeg: er det noen som vil bli min treningspartner? Det kan være både løpeturer (kanskje særlig), men også yoga eller styrke. Jeg bør østover i Oslo.

Først og fremst handler det om å øke motivasjonen for faktisk å gjennomføre en økt (eller møte opp…), og nivået er vel i utgangspunktet ganske lavt.

Jeg pleier jo ikke bruke bloggen til denslags, men siden den nå likevel fins, og det kanskje slumper noen innom, så hvorfor ikke. Send meg en e-post hvis du har forsettene klare*😀

*Tror den fins under fanen «om meg»

  1. #1 by Liv on desember 29, 2015 - 4:44 pm

    Moro å følge med på bloggen din. Ønsker deg og familien et godt nytt år ! (Med ,eller uten treningsfortsetter ).

    • #2 by slikejenter on januar 18, 2016 - 2:05 pm

      Takk for deg – og godt nytt år til deg også (er det fortsatt lov å si det? Uansett er det godt ment😉 )

  2. #3 by Maria on desember 30, 2015 - 9:12 pm

    Hadde jeg bodd i Oslo skulle jeg absolutt meldt meg som treningspartner! Her i Bergen skorter det både på motivasjon og anledning til å avlegge treningssenteret en visitt.Jeg satser på at nyervervet slyngesett og annet hjemmetrenings-stash skal gjøre susen for muskelmassen, som har svunnet helt hen etter bebis ble født. Lykke til!

    • #4 by slikejenter on januar 18, 2016 - 2:04 pm

      Hjemmetrening er fint – var ganske flink i fjor…men så ble jeg innhentet av livet/latskapen/jobben, og nå må jeg nesten DRAS ut av huset. Og det er det sjelden jeg blir! Lykke til, du også🙂

  3. #5 by K on januar 11, 2016 - 11:57 am

    Hei du!
    Har du fått deg treningskompis og kommet i gang?
    Hvis ikke kan kanskje jeg også ha nytte av en forpliktende avtale…
    Jeg bor i sentrum av Oslo, men øst for vannskillet. Er medlem av Sats/Elixia – uten at det trenger å legge føringer for treningsform. Er fleksibel altså. Gi et hint så sender jeg deg en epost hvis fremdeles aktuelt!

    • #6 by slikejenter on januar 18, 2016 - 2:02 pm

      Ja! Eller Nei! Jeg har ikke det, og det er fortsatt aktuelt🙂 Jeg er også gått over til den siden S/E, men er fleksibel. Akkurat nå er jeg på en liten ferie (!), men vil gjerne starte friskt i februar, f.eks. E-post i vei!

Legg igjen en kommentar

