Something old, something new…

Nei, jeg skal ikke gifte meg, kjære leser! Jeg ville bare vise at jeg nå, i det vi går inn i et nytt år (vemodig, vemodig – jeg er en av dem som ikke liker nyttårsaften), tenker å ta med noe av det gamle – samt pøve å gjøre noe nytt.

For det er jo ikke alt som fungerer. I en julegave jeg fikk fra en venninne, symboliserte gavene mer sex og mer reising (mer reisning?). Det håper jeg det blir. Det skal det bli – la meg si det slik: det er ikke vanskelig å overgå 2015 akkurat på den fronten.

Men noe av det gamle vil jeg jo beholde. Folk jeg er glad i, det at jeg har blitt flinkere til å gi F (har nok å gjøre med kronisk trøtthet, jeg orker rett og slett ikke hisse meg opp over like mye lenger). Så nå gjelder det å holde litt på det.

Håper du (min eneste gjenlevende leser…) har en fin jul, at du er med fine folk, eller har det fint alene. At det er bøker, musikk og frisk luft som kan nytes, og kanskje en og annen fløtekaramell.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

