Desemberfint

Deilig fotluksus på Beth’s beauty, courtesy of my love
Hjemmelagde karameller (ikke av meg, derfor var både konsistens og smak på plass)
Fine venner
Hyggelige middagsselskaper
Downton Abbey på Netflix
Rolige spaserturer i vintersola med Serial på øret.
Hobbiten på kino
Latskap. Latskap. Latskap.

Og min favorittjulesang:

  1. #1 by Ine on desember 17, 2014 - 10:36 am

    Høres bra ut🙂

    • #2 by slikejenter on desember 18, 2014 - 10:10 am

      Ikke så aller verst, nei🙂

  2. #3 by KLY on desember 18, 2014 - 7:25 am

    Det var ei fristende liste. Min tur om litt over en måned!
    Jeg trenger også en omfattende serie å ta fatt på, slik at latskapen ikke fortrenges av hyperaktivitet («du MÅ spare krefter til fødselen i den tiden!») Men de 86 (?) episodene av sex&singelliv har kjæresten satt ned foten for. Jaja. Finner nok noe annet bra.
    Slapp av videre og grav deg ned i tide! Hilsen fra the fellowship.

    • #4 by slikejenter on desember 18, 2014 - 10:15 am

      Jeg er litt lei meg for at jeg ikke hadde selvkontroll nok til å spare Orange is the new black til nå. Men det får være grenser hva man skal kreve av seg selv. Min guilty pleasure-serie er Nashville, og siden jeg er en gammel mann/dame (alt ettersom), har jeg noe krigsdokumentarer og Agatha Christie-greier jeg også ser på.

      Men det er gøtt med permisjon (eller prevensjon, som jeg holdt på å skrive. Hmm….). anbefales. Hadde jeg hatt normal kropp hadde det kanskje blitt litt kjedelig, men så lenge denne medisinballen er festet til forsiden min er temposkiftet helt greit. Gled deg!

Legg igjen en kommentar

