I dag liker jeg:

Headspace – meditasjon for dummies (sånn som jeg). Last ned appen, bruk ti minutter og døm selv.

Kaffebar før jobben – for oss som ENNÅ ikke har tatt sommerferie kan motivasjonen for å okke seg hjemmefra være vanskelig å finne, særlig når ALL fornuft tilsier at man bare burde være på nærmeste strand. Jeg har likevel funnet den – i form av noen kroner til god kaffe. Jeg har ikke tatt meg tid til slikt på lenge, men har gjenoppdaget gleden i å sitte og lese en artikkel jeg kanskje ellers bare ville gitt et overfladisk blikk. Det er ganske rolig på kaffebarene i Oslo sentrum i juli, kan jeg rapportere. Og hvis det regner, kan du like fullt hygge deg innendørs, med kvalitetskoppen din. En times tid – SÅ er det lettere å gå på jobb.

Jersey (stoffet, ikke øya, selv om den sikkert er utmerket). My new state of fatness elsker ikke denim uten elastisitet, kan jeg melde. Derimot setter magen – og jeg – pris på flatterende stoffer, som for eksempel jersey. Og silkejersey. Med stretch.

Joel Kinnaman. Han svensken fra Snabba Cash og (ikke minst verdens beste krimserie:) The Killing. I går dukket han opp i en litt døll svensk krim. My god, kan man gå rundt med sånn hotness uten å bli internert? Jeg har allerede en favorittsvenske, men det er lov å myse på kjekke unge menn på tv.

Dessuten:Grapefrukt, blåbær, epler, sitron. Og en og annen sjokoladetrøffel, da. Til det: iskaffe, iste, isvann.

  1. #1 by Sulvis on juli 9, 2014 - 6:14 am

    Min favorittsvenske! Hvilken døll serie/film så du ham i nå?

    • #2 by slikejenter on juli 9, 2014 - 7:36 am

      Den var ikke superdøll, men ikke spennende nok til å holde meg våken. Johan Falk! Svensk krim. Skal gi den en sjanse i en mer våken stund.

Legg igjen en kommentar

