Rubber/brother

Min musikk-kred lider stadig nye nederlag. I helga gikk min bedre halvdel rundt og trallet på The Rockafeller Skank (Fat Boy Slim, se&hør ovenfor). Den anmassende førstelinjen, for å være mer presis. Hjernen min kvernet litt, men til slutt kunne jeg ikke dy meg:

-Hva er det han egentlig synger? The funk’s all rubber? Det er jo den mest meningsløse teksten ever.
En vegg av latter møtte meg: –RUBBER? Nej, vadå, det är «the funk soul BROTHER».
Han klukket videre inn på kontoret sitt, mens jeg satt – litt klokere og mer ydmyket tilbake i sofaen.

Fikk dessuten en følelse av déjà vu.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

