5 år

I dag er bloggen min fem år. Det oppdaget jeg ved en tilfeldighet, jeg redigerte et gammelt innlegg, irriterte meg over egne stavefeil og slurv, da wordpress plutselig så det nødvendig å gratulere meg.

Og da tenkte jeg, har jeg endelig noe å blogge om. Hurra for meg! Eller strengt tatt bloggen.

Nå er det også strengt tatt bare tull at jeg ikke har noe å skrive om. Jeg har MASSE å skrive om. Det skjer mye nytt på jobb, jeg skal snart ut å reise, jeg har tnekt ganske mange nye tanker siden sist, og ikke minst lest de to første Game of Thrones-bøkene (etter å ha sett tre sesonger og en god del GoT-wiki-sider om de ulike personene, siden jeg er en sånn som klemmer på pakkene og vil vite hvordan det går før jeg kommer til slutten). It is known, går jeg rundt og sier, for å irritere kjæresten min. Til venninna mi som nylig fikk barn nr to, sier jeg born in blood and pain, sier jeg mens jeg nikker mot junior.

Jeg har fått dilla på designerklær, en dille som heldigvis sammenfaller med lønnsøkning. Og har også lyst til å skrive om mat, politikk og musikk. Men akkurat nå ble alt bare en ustrukturert liste på en ustrukturert blogg – som tilfeldigvis er fem år. Herre jemini så mye som har skjedd siden da.

  1. #1 by astarkvedja on august 27, 2013 - 12:42 pm

    Hey, gratulerer! Mye vil ha mer!😉

  2. #2 by sotengelen on august 27, 2013 - 12:58 pm

    Gratulerer!
    Dette minner meg på at jeg mang en gang har tenkt på å lese gamle innlegg av deg. Ja, for selv om jeg har lest her lenge, så har jeg ikke lest alt, tror jeg.

  3. #3 by Kamelrytterske on august 27, 2013 - 4:22 pm

    Ja

  4. #4 by Lammelåret on august 27, 2013 - 7:20 pm

    Gratulerer med fem år! Blir det fem til? Håper iallfall at det ikke går fem årtil neste gang du skriver!

  5. #5 by neverendingcircles on august 28, 2013 - 5:25 pm

    Gratulerer! Er det ikke det som er litt morsomt med blogg også? Å lese tilbake i arkivet og reflektere over hvor mye som har skjedd siden?

  6. #6 by Maria on august 28, 2013 - 7:20 pm

    Hurra! Gratulerer til deg og bloggen – måtte det fortsette for evig.

  7. #7 by Tirill on august 28, 2013 - 9:22 pm

    hurra! gratulerer! jeg har fulgt deg fra den spede begynnelse og frem til i dag.

  8. #8 by Lillan on september 5, 2013 - 4:02 pm

    Gratulera! Eg elskar innlegga dine, og snoeftar hoegt av latter her paa kontoret i landet med pints, tea og darlings. Ikkje like lett aa proeve aa forklare kva eg ler av alltid… Som dei ville ha sagt her: Keep calm and just keep writing.

Legg igjen en kommentar

