May I?

Ny leilighet, ny samboer, ny bydel, ny jobb, ny tittel, nytt lån, nye sko.

Mye nytt på nesten en gang. Ikke rart endringsuvillige meg må ta noen minutter (timer) her og der og bare måpe i speilet: whatthefuck, jente!!!! Ikke rart kanskje at jeg får litt pustebesvær innimellom, at de stundene jeg får helt for meg selv er som gull og myrra.

(men jeg føler meg ikke som Anne Frank, altså, i motsetning til andre I-landsboere)

Det siste halve året har gåt fort og sakte og jeg har nesten ikke hatt tid til å glede meg over alt gøy, men på mystisk vis hatt mer enn nok tid til å sukke over stress. Pussig det der. Så det er det jeg skal gjøre nå, tror jeg: glede meg litt mer. Gi litt mer faen.

Høres ut som noe jeg har sagt før.

Men mai, dere. Mai. En fin måned. Det er la-jakken-ligge-varmt og spise-is-sol og sitte-ute-temperatur. Så mai, kom du, skjønn og mild og hjelp meg å lande litt etter et halvt år jeg har elsket og hatet – men mest blitt fryktelig sliten av. Shhhh… Det er over nå. Nesten….

  1. #1 by Lene on mai 8, 2013 - 12:11 pm

    Og det at det skjer så mye bra nytt er velfortjent, glem ikke det🙂

  2. #2 by Kamelrytterske on mai 8, 2013 - 3:18 pm

    You may🙂

  3. #3 by koffeine on mai 9, 2013 - 11:16 am

    Så mye spennende som skjer, gleder meg på dine vegne! Håper mai gir deg anledning til å puste litt og kjenne etter på alt som er bra🙂

Legg igjen en kommentar

