Lover of the light

Jeg har alltid lurt på om jeg er optimist eller pessimist. Er glasset mitt halvfullt eller halvtomt?

Noen ganger er det knagert i det glasset. Jeg synes synd på meg selv, surrer meg inn i velstandsproblemene mine og tenker at jeg ikke får til, at alle ser hvor dum jeg er og ingen er glad i meg.

Men så fylles det på. Jeg kan, alle ser at jeg kan, og jaggu er det ikke ganske mange som er glad i meg. På hvert sitt vis.

I dag, dere, i dag er glasset ganske fullt. Det varer nok ikke evig – men enn så lenge. Og kanskje går det til hælvete, men hva så? Mange ganger er livet som en sang. Ikke den samme sangen, ikke hver dag. Men i dag er livet en sang.

En sånn sang som dette

,

  1. #1 by sotengelen on november 9, 2012 - 2:11 pm

    Fin sang og fin følelse.

    Det går vel opp og ned med de fleste av oss. Det at det innimellom er fint betyr jo bare at en ikke er en av de som alltid er negative. Det får holde for min del.

Legg igjen en kommentar

