Jeg har mange, mange ganger – mange, mange, mange ganger – hatt lyst til å skrive en vise om livet – in the morning

Det er jeg glad for at du til slutt gjorde, Odd. Takk og lykke til på reisen.

In the morning.

  1. #1 by høydåren on november 5, 2012 - 12:52 pm

    Slikeønsker har jeg også, men etter å ha tatt to glass rødvin, altså om morgenen.

    In the morning.

    Hva med en hytte på landet, eller Skagen, ved sjøen.

    Til odd børretzens ære.

    Men jeg når han vel ikke til navelen.

    In the morning.

    Men nav er jeg interessert i.

    Særlig de som surrer døgnet rundt.

    Slikenav.

    In the morning.

    Hilsen
    Høydåren

  2. #2 by fjellcoachen on november 5, 2012 - 10:00 pm

    Noen ganger er det faktisk helt ålreit..

    • #3 by høydåren on november 6, 2012 - 9:44 pm

      Men særlig in the morning da, heretter –

      Hvis du skjønner hva jeg mener. .
      Ikke misforstå
      🙂

      The, fjellcoachen

      Titter innom
      🙂
      høydåren

      • #4 by høydåren on november 6, 2012 - 9:47 pm

        Var litt uheldig med the’en min der

        In the evening

        Skulle stått hei (!)

Legg igjen en kommentar

