Start wearing purple

Festen er i full gang. Håret mitt er oppsatt, kjolen min er lilla og skoene kasta jeg for en time siden. Jeg har vært på dansegulvet lenge, kanskje, men vil bare ha mer. Jeg er svett, men det er alle andre også. Hver gang jeg kaster et blikk på dj-en, ser han allerede på meg, og jeg får gåsehud. På den best mulige måten.

Plutselig er han på dansegulvet. Nærmere meg. Jeg er ekstremt oppmerksom på ham. Og da han såvidt kommer borti hånda mi er det som å få elektrisk støt. På den best mulige måten.

Fem minutter senere: Han spiller Gogol Bordello, og jeg tenker det må være til meg. Jeg går bort til baren. Spør om et glass vann. Da jeg snur meg står han der. Jeg har møtt deg før, sier han. Ja, svarer jeg. Tilbyr ham vann. Han drikker. Jeg liker måten du danser på. Takk, svarer jeg. Det er bra musikk. Vi ser på hverandre til det nesten gjør vondt. På den best mulige måten.

To timer senere. Jeg skjønner at jeg må gå. Nesten alle andre har gjort det. Jeg går og legger meg, sier jeg. Jeg må bli, sier han og nikker mot miksebordet. Kyss meg, roper jeg inni meg. Også gjør han det. Han løfter meg, og det er akkurat sånn jeg har forestilt meg det i snart åtte timer. Intenst. På den aller beste måten.

Start wearing purple wearing purple
Start wearing purple for me now
All your sanity and wits they will all vanish
I promise, it’s just a matter of time…

,

  1. #1 by sotengelen on oktober 29, 2012 - 6:44 pm

    Sukk! Nå kjenner jeg at jeg savner. Jeg som trodde jeg var fornøyd med streiken min…

  2. #2 by Kamelrytterske on oktober 29, 2012 - 7:07 pm

    🙂

  3. #3 by suziluz on oktober 29, 2012 - 8:13 pm

    Yay!!

  4. #4 by høydåren on november 1, 2012 - 8:07 pm

    Jo, men kunne du ikke blitt med ham hjem da?

    Det hadde jeg gjort, hvis jeg var deg.

    Men, nå er jeg ikke slike jenter.

    Jeg er slike.gutter.

    Men det er nå meg, da.

    Hilsen
    Høydåren

  5. #5 by høydåren on november 1, 2012 - 8:08 pm

    Men slettes ikke.homofil.

  6. #6 by fjellcoachen on november 1, 2012 - 10:46 pm

    Keep wearing purple! Og ta en tur innom bloggen min i morgen, jeg har noe til deg der🙂

Legg igjen en kommentar

