My nerves and my nightmares

Jeg skal disputere. Det er ikke lenger måneder eller uker til. Det er bare dager.

Jeg har aldri vært så nervøs for noe i hele mitt syndige liv. I natt drømte jeg at disputasen var i gang, at dekanen presenterte meg og en full sal av forventningsfulle ansikter kikket på meg (her skjønte jeg i drømmen at det var en drøm. disputaser er ikke pop-konserter og «fulle saler» fins ikke). Jeg, derimot kikket nedover meg selv, innså at jeg hadde på meg jeans og t-skjorte (som jeg ellers aldri går med), og i hånden holdt jeg en bruksanvisning til den nye drillen min.
-Øy, kan du chille litt, jeg må nok hjem å skifte. Sa jeg og blunket til dekanen.

Jeg er glad ikke alle drømmer blir til virkelighet.

  1. #1 by Ane on oktober 10, 2012 - 9:23 am

    Om det er noen trøst drømmer jeg tilsvarende (og verre) i mange dager før de fleste eksamener jeg har, og så langt har jeg funnet veldig få likheter mellom drømmene og selve eksamenssituasjonen. Satser på at det stemmer for deg også! Lykke til!🙂

    • #2 by slikejenter on oktober 17, 2012 - 7:38 am

      Takk! Og ja, selvsagt har du rett. Det gikk helt fint🙂

  2. #3 by Lammelåret on oktober 10, 2012 - 10:26 am

    Oi, det var en skummel drøm!

    Ønsker deg lykke til i massevis, det går sikkert veldig bra når det først er igang.

    • #4 by slikejenter on oktober 17, 2012 - 7:38 am

      Tusen takk! Og ja, det gjør jo som oftest det…

  3. #5 by ~SerendipityCat~ on oktober 10, 2012 - 10:53 am

    Lykke til på disputasen.🙂

  4. #7 by sotengelen on oktober 10, 2012 - 12:00 pm

    Masse lykke til!

    Litt gret å få tabbekvoten oppfylt i drømme da. Da kan jo ting bare gå bra.😉

    • #8 by slikejenter on oktober 17, 2012 - 7:39 am

      Ikke sant. Uansett skjer jo aldri AKKURAT det samme…!

  5. #9 by Astarkvedja on oktober 10, 2012 - 12:09 pm

    Lykke til, drillpiken! Dette fikser du! Og når du midt i seansen får en sterk impuls til å stupe med hodet først ut nærmeste nødutgang (slik jeg vurderte på min prøveforelesning), så ta en slurk vann og gi det noen minutter til. Og ha gode sko. Sånn i tilfelle. Men dette kommer jo til å gå veien. Og så kan du legge inn det første inlegget ditt på den nye bloggen (slike jentedoktorer), der du skryter hemingsløst av deg sjøl. Lover jeg skal kommentere!

    • #10 by slikejenter on oktober 17, 2012 - 7:40 am

      Haha, ja, det skal jeg vurdere. slike jentedoktorer… hmmm. Nice ring to it. Det gikk, som nevnt lenger opp, helt greit. Og takk!

  6. #11 by Sulvis on oktober 10, 2012 - 9:52 pm

    Ohoi! Lykke til i massevis!

  7. #13 by Glamourlegen on oktober 11, 2012 - 3:51 pm

    Pepp pepp! Og champagne etterpå🙂

  8. #15 by klisjee on oktober 12, 2012 - 5:15 pm

    Oh. Du er sikkert ferdig no då, men sånn i tilfelle ikkje: lykke til!!😀

    • #16 by slikejenter on oktober 17, 2012 - 7:41 am

      Takk! Og ja, men lykkeønskninger teller også i retrospekt😉

  9. #17 by høydåren on oktober 13, 2012 - 10:34 pm

    Hei jenta! Skal vi. være. Venner; )
    Høydåren (vennlig hilsen )

    • #18 by høydåren on oktober 13, 2012 - 10:37 pm

      Hvis du vil da.
      River i en pils!
      Mack?🙂
      Eller nordlandspils 😉

      • #19 by høydåren on oktober 14, 2012 - 10:15 pm

        Neida.
        Spøkte bare
        «Liker ikke» «slike jenter» som deg.

        Du er full av selvforakt.

        I min verden.

        Men du har noen positive egenskaper, da.

        I min verden.

        Der har du høy status.

        Åndelig sett.

        Naturligvis.

  10. #20 by høydåren on oktober 15, 2012 - 12:37 am

    Ok.
    Skal unngå å være kryptisk.
    Er en gammel mann på 18.

    • #21 by slikejenter on oktober 17, 2012 - 7:41 am

      Step. Away. From. The. Computer.

      • #22 by høydåren on oktober 18, 2012 - 9:26 pm

        Men, du missforsto, selvfølgelig.
        D er akkurat sånne.jenter.som.deg.
        jeg.liker.

        Dropp vennskapsspørsmålet.
        Litt dristig.der.bare.

        Og du nevner ting over. her, som jeg absolutt-kan-hjelpe, med: )

        Mente jo ikke d.-der m/ selvforakt –
        tvert mot, egentlig.

        Har fulgt deg en periode og synes du er helt, hva da, jo. .herlig.()

        Unnskyld uttalelsen.

        En jente med oppriktige meninger, OG: fullstendig OPPriktig: )

Legg igjen en kommentar

