you put your arms around me

Blomster, middag, nerver. Jeg vet ikke når alt ble så komplisert med noen jeg hadde det så enkelt med. Hvorfor det faktisk føles nesten umulig å gjøre det jeg vil til enhver tid. Jeg er der, men jeg holder igjen. Jeg vet du gjør det, du også. Likevel – vi vil visst være der, uansett. Forstyrra much?

Vi er visst ganske forstyrra begge to. Det er der vi møtes, på midten av en disturbed-akse, der jeg ligger langt til høyre, mot utålmodig. Og du, et sted på andre siden, borderline treig. Et lite mirakel, i grunn, at vi i det hele tatt får gjort noe som helst.

Men vi ser helt vanlige ut. To kropper. Hvert vårt hode. Hud, hår, øyne. Og når du legger armene dine rundt meg, fanger meg mellom beina dine er jeg liksom litt mer hjemme en før. Om enn forstyrra.

Vet ikke om jeg høres ut som om jeg er forelska, men Jens Lekman høres ut som Morrisey. Og jeg liker det.

  1. #1 by sotengelen on september 25, 2012 - 10:47 am

    Ubehagelig, ubehagelig. Fint, men ubehagelig. Håper det blir bare fint – igjen.

  2. #2 by kulrikke on september 25, 2012 - 12:30 pm

    Night Falls Over Kortedala. Den plata er det umulig å bli lei av for enkelte. Jeg mener, for en ordsmed? Friday Night at the Drive-in Bingo er kanskje favoritten, men det er jo perler fra ende til annen.

    I offered you some chocolate, you declined so sweetly and commented on my jacket. It makes you look like a lumberjack, but are you man enough to wear it? I said, it used to be my grand-grandfather’s, what could I do but inherit it?

    My words are just c-c-c-coming out all wrong.

  3. #3 by Tirill on september 25, 2012 - 8:45 pm

    Du skriver så fantastisk bra! Skulle bare ønske at du skrev oftere. (Men jeg får vel feie for min egen dør først.. Det er bare det at jeg fortsatt er lei av å skrive.)Håper du er og forblir lykkelig forelsket!

    • #4 by Trude on september 26, 2012 - 3:25 pm

      jeg skulle ønske dere begge to skrev oftere (Tirill også)

Legg igjen en kommentar

