The end of an era

Jeg rydder kontoret. Nei, jeg rydder ut av kontoret. Pakker sammen – denne gangen for godt.

Det er livets gang. I alle fall arbeidslivets.

Jeg finner mye morsomt: Besvarelser fra fordums bachelor-studier. Postkort fra venner og familie. Ting jeg har nappet med meg fra turer. Notater. Skriblerier. Passbilder jeg ikke husker å ha tatt (men det er jo meg, såeh…). Spørsmålet Er det greit å kaste gamle kompendier, notater, kvitteringer, hefter, brosjyrer? Besvares i ni av ti tilfeller med Ja.

Jeg må nok noen flere runder for å kaste og hente, men alt i alt: Nå er det slutt. Jeg er ikke lenger stipendiat. Jeg er ikke ansatt her lenger, jeg går videre; usikker, glad, redd. Bestemt.

Avslutninger og begynnelser. Egentlig er det vel det alt handler om.

  1. #1 by Maria on juli 12, 2012 - 8:47 pm

    Lykke til videre 🙂

Legg igjen en kommentar

