Helt plutselig…

ble det sommer. På trening i stad, mens jeg justerte slyngene, sa en middelaldrende dame jublende: Tenk! 21 grader! Her! I Oslo Hun smilte og pekte på tv-skjermen, der værmeldingen viste at – joda – Oslo er begunstiget med stor sol, liten sky og 21 grader.

Og jeg kjente det i går, da jeg gikk på butikken sånn i kveldinga. Jeg hadde jakke på meg, men jeg hadde ikke trengt den. Hadde ikke trengt den. Tenker det blir bading i helga.

Men egentlig skulle jeg bare si at sommeren så langt (to dager) har vært preget av denne låta:

  1. #1 by sotengelen on mai 22, 2012 - 7:34 pm

    Det er varmt i Bergen også. I dag er jeg skikkelig soltrøtt. Det blir IKKE bading!

  2. #2 by Maria on mai 25, 2012 - 7:46 pm

    Anyway you ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun!

    Ah, en av favorittsangene mine. God sommer🙂

Legg igjen en kommentar

