Ute på prøve

Det er et stort, fett* utkast i omløp. Et veldig lite omløp, riktignok, men likevel: Vi har en avhandling ute på prøve.

Prøvetiden er kort, og den vil nok bare resultere i nok en måned med håravriving i dotter og akutte ME-anfall. Men jeg toer mine hender i et par dager i alle fall.

Utrolig uinteressant for dere, sikkert – men veldig deilig for meg (man skal passe seg for å være for narsissistisk i disse dager, men jeg tillater meg et dykk ned i mitt eget speilbilde).

Nå: Sliten arm av å klappe egen skulder. Sliten kjeve av sjokoladegumling.

Usammenhengende! Ja. Uinteressant! Helt klart. Men dette er en fin sang (også å løpe til):

*Fett som i tjukt/stort/omfattende. Ikke kult. Nei, nei.

  1. #1 by Astarkvedja on april 24, 2012 - 12:54 pm

    Du klarer det, du! Stolt av deg!

  2. #2 by Kamelrytterske on april 24, 2012 - 1:04 pm

    Gratulerer🙂 Blir så bra så🙂

  3. #3 by sotengelen on mai 6, 2012 - 1:48 pm

    Gratulerer og lykke til!🙂

Legg igjen en kommentar

