On takin’ a luvah

Jeg har en elsker. Det kan man mene hva man vil om, men jeg synes det er fint. Det er det som teller, tross alt.

Jeg har tidligere tenkt at en elsker hadde vært stas (ikke bare fordi det er litt kult å si jeg har tatt meg en elsker men også fordi man i perioder ikke orker tanken på mer drama. For mer drama, det blir det). Men av ulike gode grunner har det aldri gått (jeg blir forelska, han blir forelska (disse to tingene oppstår aldri samtidig og fører til motbydelse hos den part hvis følelser forholder seg uamorøse).

Så jeg regner det som et lykketreff at Soundgarden kom inn i livet mitt. Det er fordi:

  • Han er flink og fin
  • Han er ikke forelska i meg. Men han liker meg lell.
  • Jeg er ikke forelska i ham. Men jaggu er han stas uansett.
  • En elsker er alt jeg har tid til. Jeg har ikke overskudd til forelskelse. Men jeg får overskudd av Sound.
  • Han blir aldri lei av å stryke på meg (noe jeg glatt oppgir som hans beste egenskap)

Og selvsagt vet jeg at dette bare er midlertidig. Men, godtfolk: Det gjelder alle ting. Så jeg nyter beinet skjebnen kasta til meg og gleder meg heller til neste store forelskelse.

,

  1. #1 by sotengelen on april 10, 2012 - 3:04 pm

    Nyt nyt nyt!

    Har vært der. Deilig.

  2. #2 by Myrsnipa on april 10, 2012 - 4:14 pm

    Det er så innmari voksent😉 Fniiiiis🙂

  3. #3 by Astarkvedja on april 10, 2012 - 5:35 pm

    Flotte greier. Jeg satser på at dette blir et flott kapittel til selvbiografien din (som jeg selvfølgelig kommer til å kjøpe). Nyt det!

  4. #4 by Glamourlegen on april 12, 2012 - 12:30 pm

    Juhuu! Bra for deg🙂 Og sier meg enig med Astarkvedja.

  5. #5 by sukkerspinnet on april 12, 2012 - 3:26 pm

    Herlig. Akkurat slik man ønsker seg selv.
    (Og hvorfor iallverden oppstår aldri disse to samtidig? Det er ett av mitt livs store mysterier.)

  6. #6 by Bobleliv on april 15, 2012 - 12:49 pm

    Det er bare å kose seg. Etter min mening bør alle (single) jenter få seg en luvah!

  7. #7 by slikejenter on april 15, 2012 - 2:07 pm

    Ja, det er fine greier. Begynner å bli etablert også, et halvt år er liksom for lengst passert. Var en stund bekymra for å ha blitt avstumpa, men jeg er ikke det. Bare sliten. Og litt lat.

Legg igjen en kommentar

