Fem ting

jeg liker. I dag. Og de fleste andre dager:

å kalle folk ved etternavn. (liker også at andre refererer til meg ved etternavn. det er morsomt og jeg har likt det siden jeg gikk på ungdomsskolen)

cottage cheese og syltetøy. Kan spise flere bokser om dagen (gjør vanligvis ikke det. Men kan, altså.)

å holde taler. (da får jeg planlegge hva jeg skal si og ingen avbryter meg. Ordet er mitt. Perfekt for den sjenerte oppmerksomhetssjuke)

øynene til en gutt på trening. (jeg henger meg sjelden opp i en ting ved andre mennesker, men de er helt spesielle.)

tanken på at det er to glass rødvin igjen i den flaska jeg delte med Sound i går. De skal jeg drikke i mitt eget låvvlie selskap i kveld. O sliten fredagslykke!

  1. #1 by Astarkvedja on mars 16, 2012 - 12:25 pm

    – at du har blogga!
    – at snøen endelig er på vei bort
    – suppe. Jeg er en stor fan av suppe.
    – jeg joiner på cottage cheese og syltetøy. Så enormt undervurdert!
    – kald dusj etter joggetur og så et glass sjokomelk.

  2. #2 by Astarkvedja on mars 16, 2012 - 12:25 pm

    NB! Jeg drikker ikke sjokomelk i dusjen.

    • #3 by slikejenter on mars 26, 2012 - 8:39 am

      Kanskje sjokomelk idusjen hadde vært litt stas? Må unngå å blande med vann, såklart.

Legg igjen en kommentar

