I mellomtiden

Mens jeg sukker, stønner, reviderer, prokrastinerer, trener, spiser, dater, fortviler og gleder meg: Jeg har ti år etter alle andre oppdaget Lars Winnerbäck. Jeg kan dessverre ikke se ham på Norwegian Wood, men eia kunne jeg det.

Perfekt på en vårlig marsdag:

  1. #1 by sotengelen on mars 14, 2012 - 8:44 am

    Litt sånn svensk «Leonard Cohen»-ish.

    Du har oppdaget han før meg i alle fall da. 😉

    • #2 by slikejenter on mars 16, 2012 - 9:42 am

      Litt Cohen, kanskje, ja. Fantastisk musikk 🙂

  2. #3 by Sussie on mars 14, 2012 - 9:28 am

    Det var faktisk mammaen min som introduserte meg for Lasse, og hun sponser årets NW-billett. 😀 Har sett ham tre ganger før – i Spektrum, på Operataket og på Sentrum Scene. Alle konsertene var aldeles fantastiske, på hver sin måte.

    • #4 by slikejenter on mars 16, 2012 - 9:43 am

      For en grom mamma! NEste gang han spiller i Oslo (utenom wood-en) er jeg der som ei kule! Kan man spørre om du har en favorittplate eller låt?

  3. #5 by annikken - osloliv on mars 14, 2012 - 1:51 pm

    Han er fantastisk.

    Lykke til med innspurt!!

Legg igjen en kommentar

