Til himmels

I det siste har jeg himlet ekstra oppgitt med øynene av:

Bussjåfører som kjører akkurat litt før skjema

De som synes sekken bør ha eget sete på bussen

Barn som snakker drithøyt på bussen, eller egentlig bare gjentar det samme en fantasillion ganger

Vaskere som snakkere høyere enn barn i telefonen (mens andre prøver å jobbe)

Vaskere som synger mens de jobber (mens andre prøver å jobbe)

Menn med dårlig selvinnsikt (her har man himlet med øynene over telefonen, og tilfredsstillelsen er dertil begrenset)

Denne posten kunne også hett Ja så har man blitt en surfitte som bare skytteltrafikkerer mellom hjem og jobb. Med buss.

Men det var litt langt.

  1. #1 by sukkerspinnet on februar 16, 2012 - 8:19 pm

    Takk. Fordi nå lo jeg.❤ til deg!

  2. #2 by sotengelen on februar 16, 2012 - 8:42 pm

    En klem? Nei, det våger jeg ikke.😉

    Avstandsapplaus!

  3. #3 by Maria on februar 17, 2012 - 1:28 am

    Jeg føler med deg. Og grøsser over at jeg kjenner meg igjen på alle punkter. (Og det kan jo være en fordel at vi er fler!😉 )

  4. #4 by astarkvedja on februar 17, 2012 - 11:32 am

    Tiltredes! Samt:

    Naboer som kjederøyker slik at det siver inn i leiligheten min.
    Alle som annonserer helgevasken på Facebook. Jevnlig.
    Folk som stopper for å prate i døra inn eller ut fra butikken, og dermed sperrer hele åpningen. Og som ikke har vett til å flytte seg.

    Folk, ass.

Legg igjen en kommentar

