En åpen dør! Se meg sparke den inn.

Jeg registrerer med liten entusiasme at Idol-Tones (mangel på) bekledning og soveromsblikk vekker harme og begeistring. Jeg vet ikke, jeg. En artist som lager så til de grader uinteressant musikk må jo få gjøre noe for å skape blest om plata si uten at det skal bli ramaskrik. Jeg synes det er fint hun holder seg unna dop og denslags. Så må da andre (korrekt) få påpeke at avkledte artister ikke nødvendigvis er de beste forbildene for småpiker.

Se, jeg har kropp, liksom.

Beklager. Det er fredag, og som veilederen min nokså skummelt skjønner, har jeg det ikke så travelt akkurat nå (han lukter ledighet som hunder lukter frykt, hai lukter blod). Da er det fint å i etterkant kommentere det som har blitt kommentert av ordentlige kommentatorer.

Nei, se på klokka. Nå må jeg spise lunsj nummer tre, stikke på trening og deretter feste helga på langs.

Ha en riktig god en.

,

  1. #1 by sukkerspinnet on februar 3, 2012 - 2:36 pm

    Fint observert! God helg, søta!

  2. #2 by sotengelen on februar 3, 2012 - 2:53 pm

    Godt helg!

  3. #3 by Jenny on februar 4, 2012 - 7:45 am

    Når hun forsto at Rybak var favoritt i mgp så begynte hun å mase om trusen sin i media. Dette er et uttrykk for det samme. Desperasjon.

  4. #4 by slamps on februar 7, 2012 - 10:13 am

    Ingenting er så fint som å sparke inn åpne dører! Likte spesielt godt dette med uinteressant musikk. Gjesp.

  5. #5 by Sulvis on februar 7, 2012 - 10:13 am

    Slamps? My gådd. Feberen har gått til hodet på meg.

Legg igjen en kommentar

