Meg

Stjal denne fra Mariell. Og Sigrid.

jeg er ikke spesielt sympatisk for tida, selvsentrert, kjip og borderline narsissistisk. Jeg er mørk til sinns – av natur. Men jeg er snill. Og hyggelig – også mot folk jeg ikke kjenner. Og jeg mener det alltid. Jeg er sjenert, og byr aldri på meg selv før jeg får en god vibb fra en person. Jeg er ikke opptatt av å vise meg fram, men jeg blir barnslig oppglødd når noen ser meg. Jeg fatter ikke at jeg er voksen, jeg føler meg helt lik som da jeg var 12 (bare med lån. Ja og pupper).

jeg liker morgener. musikk. mennesker. mat.

seg spiser mye. Mange er fascinert over hvor mye jeg kan døtte i meg på en dag. Utpreget for mitt kosthold er mitt intense forhold til kikerter. Spiser ofte kikertsalat med hummus.

jeg sier ja til det jeg har lyst til. Har ikke tid til noe annet.

jeg sier nei til det jeg ikke har lyst til.

jeg er flink til å skrive, å gjenkjenne kvalitet, å se humor i ting (ikke akkurat nå). Jeg er flink til å ta meg sammen når det har gått for langt. Dessuten er jeg en racer på å lage mat uten oppskrift.

jeg irriterer meg over overdrevent positive mennesker. Trengsel. Støy. Å miste bussen akkurat.

jeg leser faglitteratur. Aviser (i helgene). Generelt: ikke så mye som før. Satser på at lesegleden kommer tilbake når avhandlingen er levert.

jeg er finest i dårlig lys. Neida. Sikkert når jeg har pynta meg.

jeg ler av Ricky Gervais. David Mitchell. Meg selv noen ganger.

jeg er en typisk ironiker: redd for inderlighet og for mye alvor.

jeg har aldri vært på Munch-museet. En skam!

jeg er glad for at jeg er født i Norge.

jeg trives ikke når jeg må kjempe til meg en plass. Dårlig konkurranseinstinkt.

jeg er dårlig til å konsentrere meg. være tålmodig. Se for øvrig punktet over.

jeg er redd for å bli ensom (ikke aleine, det tåler jeg, men å ikke like det lenger). Dessuten veldig redd for å dø og selvsagt at det skal skje noe med de jeg er glad i. Og at jeg ikke skal komme meg igjennom phd-helvete.

jeg elsker å trene.

jeg setter pris på livet mtt, tross alt.

jeg tror på en slags mening med det hele. Det må være det.

,

  1. #1 by annikken on desember 1, 2011 - 1:41 pm

    Du skriver så bra!!

  2. #3 by koffeine on desember 1, 2011 - 3:39 pm

    Du er fin, du! Og jeg er sikker på at du kommer deg i mål. (Håper ikke det gikk inn i kategorien overdrevent optimistisk :))

    • #4 by slikejenter on desember 1, 2011 - 3:52 pm

      På ingen måte. Vanlig hverdagsoptimisme må vi ha, ellers ville vi vel blitt deprimerte hele gjengen. Og takk!

Legg igjen en kommentar

