Det er ikke så mye jeg ler av nå, men dette….

Dette var litt moro. Jeg var innom statistikk-siden på bloggen og blikket mitt falt på «Nøkkelord fra søkemotorer». Vanligvis ofrer jeg dem liten oppmerksomhet, jeg tenker at bortsett fra de som ikke kan dobbeltkonsonant og som vil lære om slikking, er det helt tilfeldig hvem som blir henvist hit av O Store Google, itty bitty Kvasir eller hva det nå ellers er folk bruker. Eller kanskje ikke.

For eksempel for han eller hun som søkte på:

tørre partier i ansiktet ingenting hjelper

Been there, my friend. For kun kort tid siden lignet jeg på Freddy Kruger, og det var ikke bare fordi jeg hadde klint for mye med en skjeggete mann. De kloke leserne mine foreslo allergi og kortison. Som viste seg å stemme og hjelpe. Det viktigste var å finne ut hva jeg hadde spist som fremkalte allergien, for min del et suspekt kosttilskudd kjøpt på internetten.

Videre hadde en stakkar søkt på

smile

Da må jeg bare beklage, det driver vi ikke med her for tiden. Men du kan sikkert finne noe gøyalt hvis du søker på «Knegg».

Imidlertid falt blikket mitt deretter på søkeordet under:

simle

Da lo jeg! Simle! Ikke at det er så mye å lese om simler her, men tanken på at noen kanskje hadde feilstavet smile, og uansett havnet her, fikk meg faktisk til å le! Jeg vil vite mer om rein, altså. Driter i folk som smiler. Ah, my kind of gal.

Og til deg, kjære gutt, som i fortvilelse har googlet følgende setning:

blir kalt kjærstematrialet, betyr det at jeg ikke kan få damer på byen?

Ja, min venn, det betyr nettopp det. Nei. Selvsagt ikke. Det er et kompliment (gjerne gitt av noen som ikke er forelska i deg, men det skal du ikke bry deg om). Men det betyr selvsagt, at flertallet jenter ikke umiddelbart vil skrelle av deg klærne når de treffer deg. At du må prate med dem først. Men på byen kan alle få napp, i alle fall hos de fulleste. Fordelen din er jo at når du vil ha kjæreste (høres ut som du først og fremst bare vil pule for øyeblikket) er det sannsynlig at du er en sånn man blir forelska i OG vil ta med hjem til mamma. Bra for deg, kjekken. Party on.

,

  1. #1 by sukkerspinnet on november 30, 2011 - 9:36 am

    Søkeord er alltid gøy! Hihi!

  2. #2 by sotengelen on november 30, 2011 - 11:25 am

    Ja, det er jammen mye rart en får seg til å trykke inn i den google-linja….

    Takker for smil i dag!

  3. #3 by Kamelryttersken on november 30, 2011 - 2:38 pm

    🙂

  4. #4 by ingrid on november 30, 2011 - 10:21 pm

    hahaha , den øverste der var nok meg!
    slet skikkelig med forferdelig vinterhud at jeg rett og slett endte opp med å google det …

    føler meg ganske flau akkurat nå, egentlig
    men the good part er at det er borte nå! ikke at google kunne hjelpe meg, men jeg endte ihvertfall opp med å følge bloggen din.


    haha, fy søren ass

    • #5 by slikejenter on desember 1, 2011 - 9:13 am

      Haha, ja jeg mente jo ikke at det var dumt – akkurat ditt søk kunne jo faktisk relateres til noe jeg hadde skrevet om. I motsetning til «simle» for eksempel. Så – skulle ikke henge ut noen, bare påpeke morsom randomness i søk-og-finn. Hjertelig velkommen skal du være🙂

      (for generell kjip vinterhud kan jeg anbefale sånn neroli balm fra Decleor)

      • #6 by ingrid on desember 1, 2011 - 3:56 pm

        haha neida, går helt fint!:) takk for tipset!

Legg igjen en kommentar

