En jeg kjente en gang

Jeg hører denne sangen på radioen og tenker på Nico. Vi jobbet sammen på en restaurant i USA og delte frustrasjon, nikotin og humor amerikanerne ikke skjønte. Lille Nico var fransk og forbanna. Han røykte sigaretter med hele seg og smilte sjelden. I stedet gikk han rundt og mumlet føkk itz mens han skulte på gjestene. Han hadde mørke krøller som aldri ville ligge på plass. Føkk itz. Tror ikke Nico ville likt Gotye noe særlig, men de ligner. Jeg hadde ikke tenkt på ham på år før jeg ante spor av fransk aksent forrige dagen.

Nico, altså. Jeg lurer på hva som skjedde med ham. Kjenner jeg ham rett er han fortsatt tynn, nikotin-avhengig og rimelig frekk.

,

  1. #1 by Frøken Drageånde on november 26, 2011 - 10:27 am

    Åh, denne sangen var så _så_ fin! Takk!

  2. #2 by sotengelen on november 26, 2011 - 5:42 pm

    Kjempefin sang. Jeg kommer på en jeg også…

Legg igjen en kommentar

