Er det ikke ironisk at….

Jeg, som tenderer mot overanalyse av både det ene og det andre, kommer til kort når det gjelder min egen forskning?

Og dessuten:

At den horrible (norskspråklige) andrelåta* til liksom-artisten Gabrielle høres ut som den er direkte oversatt fra engelsk?

Ellers så er det jo en rekke ting som bare er rent ut uheldige.

*Ikke til forkleinelse for den aldeles f-r-y-k-t-e-l-i-g-e førstelåta, som fortjener å omtales som en av årets aller verste. Det at den har solgt til gull sier mer om musikksmaken til den gemene hop enn låta.

  1. #1 by Sulvis on november 22, 2011 - 5:57 pm

    Er det hun som har Rrrrring meg? Jeg har i så fall heldigvis sluppet unna andrelåta du nevner. Yay …

    • #2 by slikejenter on november 23, 2011 - 8:06 am

      Det er henne, ja. Kan bare håpe hun finner på noe annet å ta seg til. I mellomtiden får jeg bare bli febrilsk når jeg er nødt til å slå av radioen hver gang hun kommer på p3.

      • #3 by Hilde on november 26, 2011 - 10:23 pm

        Henne, ja. Er svært enig når den gjelder førstelåta, andrelåta har jeg heldigvis ikke hørt (ennå)…

Legg igjen en kommentar

