Jeg lurer på:

-Hvorfor små barn snakker HØYEST i VERDEN når de har så små kropper (tangeres kun av afrikanske menn på Grønland og den noe mer heterogene gruppen folk-som-snakker-i-mobiltelefon-med-utestemme-selv-om-de-er-inne)?

-Om de som søker på «slike jenter» og kommer hit virkelig leter etter slike jenter (meg) eller om de bare er interesserte i cunnilingus, men sliter med dobbel konsonant?

-Hvorfor de kvinnelige programlederne på p3 høres helt like ut?

-Hvorfor han gamle mannen på tredemølla ved siden av meg i går syntes det var greit å ta av seg t-skjorta midt i treningsøkten. Det var nemlig ikke det for meg.

-Hvorfor enkelte tror at problemet er lepper eller pupper, når det åpenbart sitter et annet sted (ex. hodet).

  1. #1 by Kristine on oktober 20, 2011 - 9:47 am

    «Hvorfor han gamle mannen på tredemølla ved siden av meg i går syntes det var greit å ta av seg t-skjorta midt i treningsøkten. Det var nemlig ikke det for meg.»

    Dagens høgdepunkt! (til no, i alle fall)

    • #2 by Trude on oktober 20, 2011 - 2:33 pm

      Herlig🙂

  2. #3 by Mammadamen on oktober 20, 2011 - 9:54 am

    Haha, gode spørsmål. Ser frem til posten med svarene;)

  3. #4 by Sukkerspinnet on oktober 20, 2011 - 11:52 am

    Ååååh, så får du meg til å le bryte ut i latter her jeg sitter på en PC-stue på realfagbygget. Doble konsonanter er vanskelig for enkelte. Men mangel på kunnskap om konsonanter gjenspeiler seg nødvendigvis ikke i dyktighet innenfor cunnilingus, eller mangel på sådan. Har jeg hørt. Hva vet jeg.

  4. #5 by Lene on oktober 20, 2011 - 1:26 pm

    Haha, dagens opplysningsbloggpost på mange måter!

    Erfaringsmessig hører «folk-som-snakker-i-mobiltelefon-med-utestemme-selv-om-de-er-inne» dårlig… og har ikke lært seg å stille opp volumet på telefonen sin.

    Også bør man svare høflig til de som sier «kan du snakke litt høyere, jeg hører deg ikke» til deg i telefonen, med «Nei, kan du ikke heller slå opp volumet, så slipper jeg å plage de rundt meg»

  5. #6 by Kamelryttersken on oktober 20, 2011 - 3:08 pm

    Ja, lurer jeg òg

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, om at respekt er noe man bestemmer seg for

Legg igjen en kommentar

