“I know I’m an acquired taste – I’m anchovies. And not everybody wants those hairy little things. If I was potato chips, I could go a lot more places, but I’m not.»

Det går an å være både vakker og kul. Og dessuten så dyktig at man nesten begynner å grine. Jeg snakker dessverre ikke om meg selv, men om fantastiske Tori Amos som skal bergta Oslo på torsdag. Jeg gleder meg. Og denne, dere, denne her:

Makan. Jeg elsker henne (og Leonard Cohen, men han står litt i skyggen nå)

  1. #1 by Siven on oktober 18, 2011 - 1:35 pm

    Skal du på konserten? Jeg VIL, men bor på feil side av landet.

    Ellers så er Hello, «Mr. Zebra» veldig fin også.😀

  2. #2 by slikejenter on oktober 18, 2011 - 1:43 pm

    Indeed I shall. Så henne i 2006, helt fantastisk. Mr. Zebra er kul, ja🙂

  3. #3 by Kamelryttersken on oktober 18, 2011 - 4:16 pm

    Cohen er nå Cohen, uansett tapning

    • #4 by slikejenter on oktober 20, 2011 - 6:39 am

      Joda, han er one of a kind. Skulle gjerne sett ham live også.

  4. #5 by SiriV on oktober 19, 2011 - 6:15 am

    tear in your hand, og winter og cornflake girl og alt. Ha en befriende konsert!

    • #6 by slikejenter on oktober 20, 2011 - 6:42 am

      Takk! Det blir gjevt. Niglor på setlistene fra turneen så langt. Slightly different every time. Håper på Suede og Horses i alle fall. Bra blir det uansett!

  5. #7 by Kristine on oktober 19, 2011 - 10:31 am

    Dit skal eg òg! Gler meg som eit barn til julafta😀 Ho er jo rett og slett berre rå ^^

    • #8 by slikejenter on oktober 20, 2011 - 6:42 am

      Yay! Så kult. Ja, Tori er verdens tøffeste dame, tror jeg. I love her.

Legg igjen en kommentar

