Observasjoner

-Det er kaldt og mørkt ute når klokka er halv sju.

-Hvis man ikke skriver det ned er det glemt. Og med det mener jeg alt.

-Det er utrolig mye vanskeligere å redigere tekst enn å skrive fra begynnelsen. The killing of darlings…

-Naboen min er så kjekk at jeg nesten må kaste opp når jeg snakker med ham. Det er helt sjukt (altså hvor kjekk han er, kvalmen er en naturlig reaksjon).

-Dette er verdens fineste sang akkurat nå:

,

  1. #1 by sotengelen on oktober 11, 2011 - 7:54 pm

    Å skrive ned alt forutsetter tid til å lese igjen senere. Men fint er det – når en har tid.

    • #2 by slikejenter on oktober 12, 2011 - 7:06 am

      Ja… jeg tenker vel mest på alle de småtingene en skal huske. Vel verdt å skrive ned, for på magisk vis husker jeg det mye bedre da – selv om jeg ikke husker å sjekke filofaxen🙂

  2. #3 by sukkerspinnet on oktober 11, 2011 - 8:36 pm

    Kan du snikfotografere den kjekke naboen?😀 *forhåpningsfull*
    Ellers har jeg gjort meg mye den samme observasjonen angående mørke og kulde.

    • #4 by slikejenter on oktober 12, 2011 - 7:07 am

      Såklart, hvis han dukker opp når jeg har kamera i hånd. Ser ham ikke så ofte og blir derfor like sjokkert hver gang. Er det mulig, liksom?

  3. #5 by Tirill on oktober 11, 2011 - 8:39 pm

    Åh, jeg skulle gjerne hatt en nabo som er så kjekk at man kaster opp. Dette året har virkelig vært tomt på guttefronten. Ikke en eneste potensiell flamme. Nå har jeg begynt med en ny lek. Jeg innbiller meg(later som) at alle jeg møter flørter med meg. Busssjåføren, butikkekspeditøren, kunder. Bare prøv, det funker! Man blir i jæksla godt humør av det.

    • #6 by sotengelen on oktober 11, 2011 - 8:56 pm

      Hysj, hva er det du sier Tirill?! Det har da INGENTING med innbilning å gjøre. De flørter jo helt på ekte må vite!😀

      I alle fall med meg….😉

    • #7 by slikejenter on oktober 12, 2011 - 7:08 am

      Ja, han har samboer så han er kun interessant for beskuelse. Flørteleken er fin. Skal prøve den!

      • #8 by sukkerspinnet on oktober 12, 2011 - 4:25 pm

        Beskuelse kan være gøy nok, det😉

Legg igjen en kommentar

