Dagene derpå

De er ikke nødvendigvis vonde. Tvert i mot har de vært bedre. I helga har jeg gjort en ting jeg egentlig ikke turde, og en ting jeg virkelig ikke burde. Dessuten har jeg hatt mye bra folk rundt meg og hatt det fint alene. Jeg har spist masse kake og fått mye fint.

Og jeg sprang en utmerket 10 km på søndag og gjorde meg selv stolt. Halvmaraton til neste år.

I natt har jeg hatt mange rare drømmer. Da jeg våknet sa han jeg våknet med jeg har drømt helt sinnsyke ting i natt! Kanskje det er senga mi, eller bare oss to sammen.

Siden det er mandag og jeg er så støl at hver eneste del av kroppen min gjør litt vondt, blir det øregangmassasje:

,

  1. #1 by Kamelryttersken on september 26, 2011 - 9:26 am

    Høres bra ut.
    Ikke den støle biten, men resten🙂

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, om å klippe hår med saks

    • #2 by slikejenter on september 26, 2011 - 10:31 am

      🙂 Yep. Stølhet er dog en smerte jeg lever godt med.

  2. #3 by Siven on september 26, 2011 - 9:37 am

    Snakker mannen feil dialekt, eller er jeg som overtolker?😉

    • #4 by slikejenter on september 26, 2011 - 10:30 am

      Du er observant, vil jeg si.

  3. #5 by Siven on september 26, 2011 - 11:22 am

    Sånn kan det gå.

    Ja, observant kan en kalle det, nysgjerrig ut over det som egentlig er bra, kan en også si..

  4. #7 by Elri on september 26, 2011 - 12:56 pm

    Haha. Nysgjerrig og observant.

    For et utrolig spennende liv! Nesten litt uutholdelig, til tider, vil jeg kanskje si? Eller, nei! Helt perfekt.

    • #8 by slikejenter on september 28, 2011 - 6:31 am

      Det er rart hvordan sånt som kanskje høres veldig festlig/spennende ut ikke egentlig er det når man står midt oppi det. Samtidig… Jeg klager ikke så veldig🙂

      • #9 by Siven on september 28, 2011 - 1:36 pm

        Vet ikke om festelig og spennende er det jeg ville kalle det, men finurlig og noe utradisjonelt kan en vel si at det er til tider. Om en ikke uvanlig i våre dager tror jeg.😉

  5. #10 by Camilla on september 26, 2011 - 10:48 pm

    Høres ut som om du har hatt en kjekk helg🙂 Jeg liker bloggen sin ganske godt🙂

  6. #11 by slikejenter on september 28, 2011 - 6:31 am

    Både og, i grunn, men den ble ikke så verst. Takk, forresten, og velkommen hit🙂

Legg igjen en kommentar

