Dypt forstyrrende

Jeg var på kino for ikke lenge siden, og så den fabelaktige Oslo 31. august. Det som imidlertid nesten gjorde like mye inntrykk som filmen, var en av trailerne.

Babycall.

Jeg ble skrekkslagen. Og jeg vil jo ikke i utgangspunktet plage andre, men er ikke dette noe av det skumleste og mest forstyrrende dere noensinne har sett?

Jeg bare spør. Jeg fikk gåsehud helt inn til nyrene og håret mitt la seg ikke ned før etter en halvtime med dvelende Oslo-bilder.

  1. #1 by AM on september 19, 2011 - 11:49 am

    Ojoj… frysninger på ryggen!

    • #2 by slikejenter on september 20, 2011 - 2:12 pm

      Ja, jeg ble helt ugod! Sjelden at en trailer gjør så sterkt inntrykk.

  2. #3 by Lene on september 20, 2011 - 9:18 am

    Å, denne MÅ jeg se!

    • #4 by slikejenter on september 20, 2011 - 2:14 pm

      Kjenner at jeg er litt i tvil – blir den for heftig? Samtidig er jeg også veldig fascinert….

  3. #5 by Hilde on september 25, 2011 - 7:28 am

    Jo, så den traileren på kino jeg og! Og vi ble enige om at det var en film vi _ikke_ hadde lyst til å se! Uææ.. skummelt!

Legg igjen en kommentar

