Ingen søndagsengel II

Jeg ser på klokka. Den er ti over halv-altfor-mye. -Har du dårlig tid? Han slipper hånda mi i det jeg sier ja. -Jeg venter middagsgjester, sier jeg. Reiser meg, putter filmen han ville låne meg i bagen. Stjeler et kyss, skjærer av meg armen og stikker. Løper bort til banen. På plattformen står det to securitas-vakter og brisker seg. -Faenpokkerfuckfuckeri, dere er ikke ordntli politi, synger jeg taktfast for meg selv. Dette har jeg ikke tid til. Jeg skal hjem og lage middag, åpne en flaske vin, gre ned pulesveisen og se fullstendig uanfektet ut. Suave.

Jeg hopper på 4-ern. Ingen billettkontroll. I dag er marginene på min side, jeg kjenner det. Mens banen suser under Oslo sentrum gjenspiller jeg de grafiske detaljene fra de siste tre timene. Jeg smiler for meg selv. Kroppen min er tung av tilfredsstillelse og jeg kjenner fingrene hans grave seg ned i skuldrene mine. Munnen hans på min. Hendene hans på meg. Et blikk på ham og jeg vil være naken. Det må jo være en feilkobling i hjernen min, dette. Normalt er det i hvert fall ikke.

Jeg tar to trinn av gangen på vei opp. Jeg har det ikke egentlig så travelt, men jeg må ha noen minutter. Ett glass vin i sofaen. En liten debriefing med meg selv. Hvorfor klarte jeg ikke å si noe? Må jeg legge en plan?

Maten er i ovnen. Jeg har hvilepuls og nypussede tenner. Dessuten har jeg fjernet mascara fra kinnene og sjekker at jeg ikke lukter manneparfyme. Men jeg lukter bare Lano. Og selv om Lano-ungen er uskyldig forbinder jeg den dølle duften med sex jeg ikke burde hatt med ham jeg ikke burde hatt det med. Lano er dirty, men det er det heldigvis bare jeg som vet.

Det ringer på døra. Jeg skvetter, men springer bort til døra. -Hei, sier jeg inn i callingen. -Hei, hører jeg i andre enden. -Kom inn. Jeg blir plutselig nesten kvalm av nervøsitet og begynner og fikle med musikken. Jeg hører fottrinn i trappa. Mannesteg.
-Hallo? Stemmen hans er prøvende og jeg titter fram fra høytaleren. -Hei sier jeg. Og stiller meg på tærne for å gi ham en klem. Han kysser meg på kinnet. Soundgarden. Høy og kjekk og skjeggete. Jeg er mest lita, frekk og skjøgete. Så like, så ulike.

Men vi har det fint. Maten er ikke så verst. Vinen er bra. Han sitter i sofaen og jeg lurer på hvorfor jeg sitter i lenestolen ved siden av. Vi snakker om jobbene våre. Om bygdefylla. Om valget. Om mat. Om hva vi har gjort siden sist. Tida flyr. Jeg setter meg i sofaen, blir nervøs og snakker for fort. -Du? sier han. -Jeg må nesten spørre som du gjorde den kvelden. Hjertet mitt banker fortere og jeg kjenner et snev av panikk. -Hva spurte jeg om?
-Skal vi kline?
-Sa jeg det? jeg ler, husker det ikke helt, men jeg pleier å spørre hvis jeg synes jeg kan.
-Du spurte om det. Han ler.
-Klart vi skal kline, sier jeg, lener meg bort og kysser ham. Jeg setter meg på fanget hans og han har hendene i håret mitt. Det er veldig fint. Men inne i hodet mitt roper det du oppfører deg som en dustete tenåring, dette går ikke an! Men jeg vil ikke slutte å kysse ham, og jeg gjør jo stort sett som jeg vil.

Før jeg vet ordet av det har han løfta meg opp, båret meg gjennom stua, kjøkkenet og inn på soverommet. Mens han kysser meg. Jeg liker menn med simultankapasitet. Sikkert fordi jeg åpenbart kultiverer fram det samme i meg selv.

,

  1. #1 by Siven on september 14, 2011 - 9:12 pm

    Ah, den var jo teknisk. Jeg vil ikke pålegge deg mine regler så jeg skal ikke kommentere nærmere, men jeg er spent på fortsettelsen.

    • #2 by slikejenter on september 16, 2011 - 3:59 pm

      Teknisk…? Jeg tror nok vi stopper her, jeg😉

      • #3 by Siven on september 16, 2011 - 5:42 pm

        Teknisk – som i finurlig, snurrig, morsom. Jeg vet jeg bruker ord i litt rare sammenhenger.

        Skulle ønske jeg kunne skrive anonymt.

        Ønsker deg hell og lykke.😉

  2. #4 by sukkerspinnet on september 14, 2011 - 10:49 pm

    Åh, du min skjønne skjøge..! Du gjør stort sett som du vil.😉

    • #5 by slikejenter on september 16, 2011 - 4:00 pm

      Indeed I do. Og det gjør vel stort sett du også…?🙂

  3. #6 by ~SerendipityCat~ on september 15, 2011 - 4:41 pm

    Herlig!😀

  4. #8 by plosiv on september 16, 2011 - 2:46 pm

    Aaah, Slikejenter! Jeg hjerter deg!

  1. Favorittfredag #2 | Sukkerspinneriet

Legg igjen en kommentar

