De siste dagene

Har jeg ledd av

-Radioresepsjonen på podcast

-To gutter som seint lørdag kveld spurte (spurte!) om de kunne få ta på rompa mi. Nei, sa jeg, men jeg synes det var vittig at de spurte – hvem sier at fjortiser er uhøflige?

-Meg selv, som har satt en ny standard for skjøgete oppførsel.

-Bussjåføren på 34 (eller er det 54)-bussen som snakket om kjærlighet og glede til passasjerene og fortalte at utgangen er på høyre side. ALLE på bussen gliste som gærninger.

-Pulepreik. Hva skulle vi gjort uten hverandre å snakke med, jenter?

Og, for å fortsette de gode vibbene – litt musikk:

,

  1. #1 by Siven on september 12, 2011 - 2:50 pm

    Denne skjøgete oppførselen har du holdt for deg selv. Jeg føler meg snytt! 😉

    Gøy med bussjåfører som har det litt gøy på jobben da. Det gir en sånn god stemning når en gruppe mennesker er glade. 😀

    Fin sang!

    Ja, det var ikke så mange ord i mine fingre i øyeblikket, men dette var highlights… Det gode liv? 😉

    • #2 by slikejenter on september 12, 2011 - 6:23 pm

      Bare vent du, Siven, så kommer det kanskje noe etter hvert 😉

Legg igjen en kommentar

