Familiært

Jeg snakker med søstra mi som slår opp med kjæresten. For åttehundredeogførtiende gang. Interessen min er dalende, og jeg kjenner meg slem. Jeg kikker på nye facebook-bilder mens hun prater og sier ja og mmm på de stedene jeg tror er riktige. Jeg hvor hvor mange timer jeg har hørt om dette dødsdømte forholdet tilsammen.

Og han sier… Og da sier jeg…. Men da sier han…. Jeg tror ikke han hører hva jeg sier, ikke egentlig. Jeg vet hvordan hun har det. Jeg vet hvordan han har det.
Kanskje dere ikke skal være sammen, sier jeg. Det høres ikke ut som om det funker. Eller har funka, de siste to årene.
Neii… Hun drar på det.
Det er en stund siden jeg har hørt at du var ordentlig glad. Og det er sant. Jeg er glad i søstra mi. Og jeg vil hun skal ha det bra. Derfor er det ekstra slemt å studere neglelakken og trykke «liker» på kollegaen min sin facebook-status. Når jeg burde trøstet og okket og akket.
Neii… Hun drar litt mer.
Jeg ser på klokka. Du, jeg må stikke på trening. Jeg ringer deg i helga.
Ja… Også snakker hun i ti minutter om hvor vanskelig alt er.

Jeg betaler regninger i nettbanken.

  1. #1 by lottaholmgren on september 12, 2011 - 3:21 pm

    Vi har alle hatt sånne stunder . Jeg spilte majong på face da min søster forklare hvor for hun skulle skilles for 3 gang hehe.

    • #2 by slikejenter on september 12, 2011 - 7:48 pm

      Hehe. Godt at det ikke bare er meg😉 Velkommen hit, forresten!

  2. #3 by lottaholmgren on september 12, 2011 - 8:10 pm

    Tusen takk .fin blogg du har.

Legg igjen en kommentar

