Dagens negative

Siden det har regnet katter, hunder og hester tar jeg meg den frihet å være litt bitter denne mandagen. Dette har jeg ikke, men ønsker meg:

1. God kaffe. Kaffen på kontoret smaker slik jeg antar oljesøl gjør – uten at jeg akter å teste det. Dessverre har jeg ikke viljestyrke nok til ikke å drikke den, som elegant tar meg til neste punkt, nemlig….

2. Viljestyrke. Hadde vært fint å ha, nå når jeg skal snekre sammen denne avhandlingen. I stedet sitter jeg og skriver dette relativt uinteressante innlegget som ikke handler om annet enn dagens mangler. Kanskje hypnose kunne hjulpet?

3. Hypnose, altså. Som i at noen hypnotiserer meg til å slutte med prokrastinering – selv om jeg er i ferd med å utvikle det til en kunstform.

4. En ny yndlingslåt. Har ikke hatt en ny en på lenge. Kjedelig.

5. En bra bok. Kan ikke bare noe bare levere det til meg?

Jeg tror det holder med fem, jeg. Vil ikke forgifte leserne mine også (bare litt).

P:S.: Nei forresten. Jeg skulle også ønske at noen kunne skrive en morsom mail som jeg kunne humre over. Noe selvutleverende og gøyalt. I’m just saying.

  1. #1 by ~SerendipityCat~ on september 5, 2011 - 12:03 pm

    God bok? Lest «Nu, jävlar!» av Heidi Linde? Hvis ikke kan du bestille den med en gang og glede deg.🙂 (Anmeldelse lagt utpå bloggen min i dag, må bare anbefale denne til alle!)

    • #2 by slikejenter on september 6, 2011 - 6:47 am

      Jeg jobber med saken – takk for tips🙂

  2. #3 by Åshild on september 5, 2011 - 12:50 pm

    Florence + The Machine – What The Water Gave Me? Den er rimelig fin!

    • #4 by slikejenter on september 6, 2011 - 6:48 am

      Det er den. Florence, altså❤

  3. #5 by astarkvedja on september 5, 2011 - 3:30 pm

    Jeg ønsker meg: viljestyrke, ambisjoner, ei magisk pute som gjør at jeg sovner med én gang jeg legger hodet på den, lønn (helst hver måned), et parallelt liv der jeg kan gjøre unna alt jeg ikke rekker/tør/gidder å gjøre i dette livet, joggesko som ikke gnager og ti tusen gode hårdager på rad. I mellomtiden akter jeg å streike på veldig, veldig lavt nivå.

    • #6 by slikejenter on september 6, 2011 - 6:49 am

      Det var fine ønsker. Slenger meg på, særlig den om parallelt liv.

  4. #7 by Siven on september 5, 2011 - 8:14 pm

    Fine låten!

    Bok: Shantaram?

    • #8 by slikejenter on september 6, 2011 - 6:50 am

      Jeg fikk ikke fram den låten – hvilken er det?

      Shantaram hører jeg mye bra om. Den er herved ført opp på lista.

Legg igjen en kommentar

