Dagens liste

BRUKER Å KOMME TIDSNOK:

Ja. Åh ja, jeg er manisk presis, selv når jeg gjør mitt beste for å somle.

HAR DU GOD KONDISJON:

Den er ganske ålreit. Løper en mil på under en time.

NÅR BLE DU FOTOGRAFERT SIST:

Hm. Da jeg hadde besøk av en venninne for noen helger siden.

HVORDAN KJENNER DU DEG NÅ:

Bra.

VANLIGSTE FARG PÅ KLÆRNE DINE:

Det er sikkert svart, men jeg er veldig glad i blått og rosa og hvitt også.

ER DU FOTOGEN:

Overhode ikke.

NÅR OG HVORFOR GRÅT DU SIST:

Da jeg så Love Actually på søndag. Slår ALDRI feil.

VAR DET PINLIG Å SVARE PÅ DET:

Nei.

HADDE DU EN BRA KVELD I GÅR:

Mhm. Jeg var på date med en fin gutt.

DIN FAVORITDRIKK PÅ MORGENEN:

Vann. Og kaffe. Og noen ganger er det veldig godt med juice.

KAN DU LAGE MAT:

Yeah beibi.

ER DU SUNN:

Ja, det er jeg. Men jeg er ikke redd for å skeie ut, og jeg er nok litt for glad i å drikke vin til at jeg kan kalles veldig sunn.

ER DU SJENERT:

Ja. Ikke alltid, og på langt nær like mye som før. Men jeg er fortsatt sjenert, ja.

NÅR STO DU OPP IDAG:

Halvåtte. Jeg pleier å stå opp tidligere, men det ble litt seint i går.

HVILKET TV-SPILL SPILTE DU SIST?

Oi. Det er lenge siden. Tror noen (en eks) tvang meg til å spille bilspill for noen år siden. Mine talenter ligger andre steder.

HVILKET TV-SPILL ER DITT FAVORITSPILL?

Hadde et ganske intenst forhold til Tekken da jeg var tenåring.

HVOR MYE SKAL TIL FOR AT DU BLIR FULL?

Kommer helt an på. Men det kritiske punktet er tre glass vin. Jeg er full etter fire. Etter seks, ganske frekk og etter det, litt ulekker i grunn.

HAR DU SPYTTET OFFENTLIG?

Aldri. Jeg spytter ikke. En av de tingene jeg synes er utrolig ufint.

JEG SOVER:

Godt, og våkner fem minutter før klokka ringer.

HVA VAR DET SISTE DU SA?

Hadet godt! i telefonen til en dame jeg kjenner.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMMER?

Ja! Ingen sommer uten festival. To stykker rakk jeg i år.

HVEM RINGER DU NÅR DU ER SINT/LEI DEG?:

Kommer an på, men en av mine nærmeste venninner.

HVA BEHØVER DU NÅ:

Litt selvdisiplin. Og jeg burde helt klart løpe på Posten for å sende en pakke.

HAR DU FINE SKO:

Nei akkurat nå har jeg treningssko på meg. Men skoene mine ellers er fine. Veldig fine!

HVA VAR DET FØRSTE DU SA I MORGES:

God morgen, da jeg kom på jobb.

HAR DU SOVET I DIN EGEN SENG I NATT:

Ja.

HAR NOEN ANDRE SOVET I SENGEN DIN I NATT:

Nei… Men det kunne noen andre ha gjort.

HAR DU SERTIFIKAT:

Ja.

ER DU ALENE NÅ:

Alene på kontoret.

HVA SER DU MEST FRAM TIL DENNE UKEN?

En middag med fine folk, en date med min søster… helg. Og kanskje et glimt av han daten min igjen.

  1. #1 by astarkvedja on august 31, 2011 - 6:58 pm

    Stilig! Jeg tror jeg stjeler den;)

  1. Ting du ikke behøvde å vite om meg « Astarkvedja

Legg igjen en kommentar

