But then again, maybe he is

Jeg har vært singel i lange nok perioder til å ha lært meg en god del av gamet, the dos and don’ts of dating, om du vil. Jeg er ingen ekspert, men jeg er ikke helt på bærtur heller. Og en av de viktigste tingene vi kan lære oss, både jentene og gutta – det er at når du ikke hører fra han som skulle ringe, eller hun aldri svarer på facebook-meldinga di… Vel så er det ganske enkelt slik:

Samtidig er det ingen regler uten unntak. Av og til hender det faktisk at det er en grunn til at du ikke hører fra ham som ikke har med din egen (magnetiske) tiltrekningskraft å gjøre. Av og til er det fint å ta feil.

I dag er det fint å vite at jeg har tatt feil.

,

  1. #1 by Bergljot on august 30, 2011 - 7:30 am

    ….og så har du ikke tenkt å utdype det? Jeg ble nysgjerrig jeg nå, og glad på dine vegne! Håper du får en fin dag:-)

  2. #2 by Elri on august 30, 2011 - 10:34 am

    Jeg visste at du tok feil!🙂 Jeg ville så gjerne at han skulle ta kontakt, han der fyren!

  3. #3 by Siven on august 30, 2011 - 12:25 pm

    Ah, så du fikk svar på SMSen allikevel? GOOD!

    Vi venter full rapport.

  4. #4 by sukkerspinnet on august 30, 2011 - 2:01 pm

    Det Siven sa! Full rapport!😀

Legg igjen en kommentar

