Upopulær, sånn rent generelt

Ok, så jeg møtte denne brutalt bra fyren, og av årsaker jeg ikke helt fatter endte det opp med at jeg ba om telefonnummeret hans. Det pleier jeg ikke å gjøre, men fram for nye friske fraspark. Å sitte med all makt på den måten er bra, fordi:

Jeg må utvise handlekraft

Og helt håpløst, fordi

Jeg må utvise handlekraft

Etter å ha brukt et døgn på å le av hvor godt jeg likte mannen, kvinnet jeg meg opp til å ta nummeret i bruk. Tredagersregelen er 2010 at jeg ikke gidder å forholde meg til den engang.

Det tok skremmende lang tid å forfatte en melding med hele 142 tegn. Jeg tør ikke si hvor lang tid, men siden jeg passet på å gjøre det i arbeidstiden kan man godt kalle den en statlig finansiert sms.

Da jeg trykte «send», hadde jeg gira meg selv så til de grader opp at jeg måtte løpe på trening. Jeg skrudde av lyden på mobilen fordi jeg ikke ville skvette som en kanin hver gang en helt uinteressant melding meldte seg. Typisk sms-storm fra mamma, eller KappAhl som bare må reklamere for kjedelige tilbud på enda kjedeligere klær (ikke spør meg hvorfor jeg står på den lista).

Og hva skjer? Ingenting. Ikke mamma, ikke KappAhl. Ikke engang min trofaste telefonterrorist 61601127 gidder ringe meg. De eneste to meldingene jeg får det neste døgnet, kommer fra en og samme venninne. Hun lurer på om jeg har fått svar. To meldinger, dere. To meldinger. På ett døgn. Da er kanskje ikke mitt største problem at den fineste fyren jeg har truffet på lenge ikke gidder å svare på om han har lyst til å ta en øl med meg (som han sa han hadde), men at vennene mine også er ganske uinteresserte. Jeg tror det er det som kalles en virkelig fattig trøst.

  1. #1 by Kamelryttersken on august 24, 2011 - 3:31 pm

    🙂 trøsteklem🙂

  2. #2 by slikejenter on august 24, 2011 - 7:42 pm

    Takk🙂

  1. Forfall « Slike Jenter
  2. Mitt liv som filmstjerne « Slike Jenter

Legg igjen en kommentar

