Worst kinda kid

-Det er et slags utslett. Jeg merket det først på søndag, se her. Jeg pekte på halsen for å vise henne en myggstikklignende blemme.
-Det ser ut som et sugemerke.
-Nei der. Det der er et sugemerke.
-Wow. Det har jeg ikke hatt siden jeg var 14.
-Nei… Ikke jeg heller, bortsett fra sammen med han her. Vi har litt sånn bite-og-klore-sex.
Venninna mi lo.
-Det virker som om dere ikke er helt ferdige med hverandre.
-Stønn. Ikke si sånn. Jeg prøver jo å være ferdig, men vi har så fantastisk sex at jeg helt mister tankens kraft når muligheten byr seg. Jeg slo oppgitt ut med armene. -Han vil bare pule. Og jeg vil vel egentlig ikke være sammen med ham, jeg heller. Men jeg vil at han skal ville ha meg. Jeg vil vinne! Herregud så barnslig!
Vi lo.
-Du er kanskje litt barnslig, men han er som en unge. Venninna mi nikket vitende.
-Hva mener du?
-Nei, jeg mener at han spontant kaster seg uti ting uten helt å se konsekvensene. Og han mener ikke noe vondt, men at det kanskje blir vondt likevel. Om ikke for ham selv så for andre, ikke sant? For deg. Litt som en unge.
-En unge fanget i en deilig mannekropp, sukket jeg.
-Mhm. Den verste sorten.

  1. #1 by Sukkerspinnet on august 13, 2011 - 6:35 pm

    Men det er helt sant.. Selv om man ikke nødvendigvis vil være sammen med ham, vil man jo at han skal ville og ha lyst!

    VIL VINNE! Det er sånn det er!

  2. #2 by slikejenter on august 18, 2011 - 7:24 am

    Word. Jeg tenker at det er ikke den viktigste kampen å vinne, men …. Grrrrrrrr.

  1. Mitt liv som filmstjerne « Slike Jenter

Legg igjen en kommentar

