Jeg vil

I natt drømte jeg at jeg var i Paris, men jeg er i Oslo. Det er godt å være tilbake. Både i den rotete leiligheten min og på det overfylte kontoret. Kanskje jeg innbiller meg det, men jeg aner at byen har blitt litt annerledes enn før. Litt varmere. Jeg ser at fremmede snakker med hverandre.

Ferien har ikke vært så lang, men den har vært innholdsrik. Jeg har brune armer, solbrent rygg, hes stemme, glede i hjertet, et mystisk utslett, en anelse bondeanger, et hint av dårlig samvittighet, nye sko, to sugemerker og mange opplevelser å ta vare på. Noen skal jeg skrive om her.

Og siden det er mye jeg vil om dagen (finne den store kjærligheten, eller skrive avhandling for eksempel) synes jeg denne låta passer:

,

  1. Slike dater (17) « Slike Jenter

Legg igjen en kommentar

