The only unbearable thing is that nothing is unbearable

Ikke engang dette. Jeg har hele Norge i hjertet mitt.

  1. #1 by koffeine on juli 25, 2011 - 9:37 am

  2. #2 by wachiwi on august 1, 2011 - 8:48 am

    Bloggen din ble annbefalt i en giveaway på bloggen min. Du skriver utrolig morsomt og jeg kommer til å nevne den i et innlegg om det er greit?

    Ha en fin sommerdag!

    • #3 by slikejenter on august 8, 2011 - 10:09 pm

      Så hyggelig! Jeg har vært i feriemodus en stund, men er på vei tilbake med mye å skrive om. Skal sjekke ut bloggen din! Velkommen hit, forresten.

Legg igjen en kommentar

