Yess!!

Det er sommer. Det har det forsåvidt vært hele tiden, men nå er det sommerferie, og det er da det begynner – og ingenting er pes. Jeg er drittlei av kontoret, pc-en, byen, bloggen og egentlig meg selv. Så de nærmeste dagene og ukene skal jeg holde meg langt unna jobb, by, blogg, facebook, mail og det som er. Jeg skal skravle, spise, drikke, bade, sole meg, lese bøker, skrive, flørte… Jeg skal reise med buss og tog og fly og trenger både pass og regn-poncho. Jeg skal på festival, jeg skal henge i Norge og i varmere strøk, besøke nye og gamle venner.

Og gi beng i alt jeg burde. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme, samt ha en fortsatt GOD SOMMER!

,

  1. #1 by Kamelryttersken on juli 20, 2011 - 5:03 pm

    Takk likeins🙂

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, om at Tiger’n vet ALT om Ergoterapeuter

  2. #2 by Tirill on juli 20, 2011 - 6:24 pm

    God sommer og God ferie!!!

Legg igjen en kommentar

