Looking for Mr. Right.

Jeg er for gammel til dette. Jeg burde vite bedre. Drikke for mye. Sjekke opp menn. Kline med dem. Bli med dem hjem. Nothing good can come of it.

Han minner litt om eksen min. Smart. Dyktig. Voksen. Så da jeg plutselig kysset ham på den festen føltes det merkelig kjent. Han så på meg sånn som menn og ikke gutter ser. Som gjør at jeg finner på ting som å kle av meg før han har låst opp døra. Men beholder skoene på.

Jeg vet å finne dem. Så når han er en sånn mann som dagen derpå sier bare ligg her og slapp av, du. Står opp og handler, fikser frokost, brygger kaffe og sjenker juice. Ler og sier han har kjøpt noe til meg. En tannbørste med kyssemunner på. Stryker meg på ryggen og spør om han kan treffe meg igjen. Så blir jeg ikke overrasket.

Radaren finner riktige menn, nemlig. Den finner bare ikke den rette.

,

  1. #1 by Ingrid B on juli 17, 2011 - 10:30 pm

    Det höres uansett ut som en herlig start paa en dagen derpaa!

  2. #2 by sukkerspinnet on juli 19, 2011 - 6:17 am

    Joda SOMETHING GOOD CAN COME OF IT!
    For en fantastisk dagen derpå!❤

Legg igjen en kommentar

