Bare naked lady

Til alle de jeg gledet på Grønladsleiret i går kveld:

Takk, tror jeg. Men jeg fikk meg ikke til å smile tilbake.

Til alle som ble støtt:

Jeg visste ikke hvor frisk den brisen var da jeg bestemte meg for å sykle i kjole. I motvind.

,

  1. #1 by Frøken Hamilton on juli 15, 2011 - 9:07 am

    Hihi!!

  2. #2 by sukkerspinnet on juli 15, 2011 - 4:48 pm

    Hihi! ❤

  3. #3 by Tirill on juli 15, 2011 - 10:19 pm

    Man må by litt på seg selv!
    🙂

  4. #4 by Grace on juli 19, 2011 - 9:57 am

    Haha!

Legg igjen en kommentar

