My body’s strained but God I like it

Tradisjonen tro dro jeg hjem med mer enn minner fra Roskilde. Slitne bein, for eksempel, solbrente skuldre. En drøy forkjølelse. Så resten av ferieuka mi har jeg tilbragt i stille kontemplasjon, over livet, havet og kjærligheten. Jeg har sett film. Drukket litervis med te. Overforbrukt Kleenex og opparbeidet med en lite sjarmerende rød nese. But all bad things must come to an end. Til og med seigliva festivalforkjølelser.

Jeg skal ikke smitte dere med annet enn godlyd – siden det er søndag og allting.

Sånn. Nå var dere med meg litt.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

