Det er bare noen dager, men mange tusen øyeblikk

Her er noen:

Det regna på torsdag, men jeg hadde drukket Tuborg og gledet meg til PJ Harvey. I baren bak Arena traff jeg eksen min. Alt kjentes greit.

Fredag natt. Jeg var i pit-en under Portishead. Jeg. Var. I. Pit-en. Under. Portishead.

Vi spiste thai-mat midt på natta og jeg begynte å le – helt uten grunn. Jeg lo i to timer uten stans. Tidenes latterkrampe. De fleste hadde lyst til å drepe meg, men det var det jaggu verdt.

På lørdag var jeg bakfull og blue og sendte en melding hjem for å sette en feit strek over fortiden. Da jeg tråkka inn på festivalområdet følte jeg meg som den ensomste i verden. Det fløyt av forelska par.

Vill regnskur på lørdag. Vi vurderte å stikke, men holdt ut, under ponchoer, sydvester og paraplyer. Da Strokes skulle spille hadde regnet gitt seg og plutselig ble det fest i gjørma på Orange.

Alle konsertene på søndag hensatte meg i en tilstand av mild eufori. Ja, og vinen, da.

En dansk dreng kyssa meg under Kings of Leon-konserten. Vi dansa og drakk og da åpningsriffet til Sex on Fire hørtes, løfta han meg opp på skuldrene sine, gikk framover, langt framover og mens 80.000 vakre Roskilde-publikummere eksploderte av glede, rakte jeg armene i været og eide hele verden et øyeblikk.

  1. #1 by Elri on juli 4, 2011 - 8:50 pm

    oh yeah! aner jeg summer of rock n´roll 2011?

  2. #2 by sukkerspinnet on juli 5, 2011 - 6:18 am

    Jeg sier bare…❤!

Legg igjen en kommentar

