Slike dater (16)

Jeg har vært på en voksen date. En voksen date inkluderer ting som a) en voksen mann, b) kaffe, ikke cocktails c) aktivitet. Og med aktivitet mener jeg ikke sex.

Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg setter meg selv i disse situasjonene. Jeg er litt lei av menn akkurat nå. De vil ikke ha meg, så vil de ha meg, de har problemer, de vet ikke, vil ikke, kan ikke, orker ikke. Men når jeg møter en hyggelig fyr som spør etter nummeret mitt, så sier jeg ja. Nå han ringer og ber meg med på søndagstur, så svarer jeg «gjerne». Jeg er genetisk indisponert til å si nei. Man vet jo aldri, selv når man egentlig vet.

Vi gikk tur og snakket om sommeren. Om musikk. Han var kjekk. Og voksen. Han hadde kokt kaffe og kjøpt jordbær, og vi satt på en benk i en park- Han var høflig og interessert. Men, du vet – ikke interessert nok. Og det var ikke jeg heller. Jeg var lettet da jeg gikk hjem, alene. Og jeg trøstet meg meg haiketeorien og det faktum at jeg tiltrekker meg stadig færre idioter.

  1. #1 by Siven on juni 26, 2011 - 2:19 pm

    Det er en start…😀

  2. #3 by Elri on juni 26, 2011 - 2:37 pm

    Du skriver så godt! Jeg følger med. Ønsker deg det beste!

  3. #5 by sukkerspinnet on juni 26, 2011 - 4:22 pm

    Du fikk iallfall sommer og jordbær i parken. Ikke verst det, på en søndag😉
    Lykke til, og værsågod neste?😉

    • #6 by slikejenter on juni 27, 2011 - 7:16 am

      Nei, det var ikke verst – det var til og med norske jordbær, årets første for min del. Så værsågod neste, om en liten stund😉

  4. #7 by Tenkerbell on juni 27, 2011 - 6:51 am

    Jeg liker haiketeorien!

    • #8 by slikejenter on juni 27, 2011 - 7:17 am

      Det er en veldig anvendelig og oppløftende teori! Am glad you like🙂

Legg igjen en kommentar

