Ta-daaa!

Browse litt her, stjele litt der, lete i gamle bilder, snekre, klippe, lime, lagre. Og «vips» har jeg blitt ny. Sjelden jeg ber om tilbakemeldinger, men … er det fint? Irriterende? Bedre, verre, mykje det samme?

  1. #1 by eigenarta on juni 22, 2011 - 10:33 am

    Jeg synes kanskje … bakgrunnen er litt kraftig rosa. Sånn i forhold til det fine bildet på toppen og den blå skriften. Men det er meg, da.🙂

    • #2 by slikejenter on juni 22, 2011 - 10:48 am

      Ja? Jeg er kanskje litt enig, skjønner du. Men jeg ville ikke det skulle bli altfor blass bakgrunn heller. Må gå litt i tenkeboksen. Men takk for innspill🙂

  2. #3 by Tenkerbell on juni 22, 2011 - 10:38 am

    Utrolig kult bilde! Det er fint og positivt og jeg liker positivt🙂

    • #4 by slikejenter on juni 22, 2011 - 10:48 am

      Takk🙂 Tenkte det måtte være et bilde av meg på bloggen siden den er så veldig navlebeskuende…😉

      • #5 by Tenkerbell on juni 22, 2011 - 11:40 am

        Jeg syns ikke den er mer navlebeskuende enn den trenger å være🙂

        Jeg sier det antagelig sjelden, men du skriver usedvanlig godt! Det er en fryd å følge deg🙂

  3. #6 by Luvisen on juni 22, 2011 - 11:32 am

    Finfin rosa med gule prikker. Men bildet har kanskje litt dårlig oppløsning?

    • #7 by Tenkerbell on juni 22, 2011 - 11:41 am

      Jeg liker at bildet har litt skurrete kvalitet, trodde det var meningen.

    • #8 by slikejenter on juni 22, 2011 - 12:00 pm

      Ja, det er liksom meningen at det skal være litt skurrete. I utgangspunktet var ikke kvaliteten spesielt god og jeg har trikset den litt verre. Det er noe med å gjøre sine egne nakne bein litt mer spiselige å se på (for meg selv, altså). Men takk for tilbakemelding!🙂

  4. #9 by smgj on juni 22, 2011 - 11:57 am

    Bildet er flott. Kvaliteten… vel – jeg hadde nok gått for bedre kvalitet. Samtidig liker jeg det diffuse preget. Og sepiaen er nydelig.

    Bakgrunnen er i fare for å framkalle et epilepsianfall her – selv hos meg som ikke har epilepsi. *grøss*

    • #10 by slikejenter on juni 22, 2011 - 11:58 am

      Haha! Ja, jeg begynner å helle mot noe litt roligere. Jeg er bare litt på sommerfargekjøret om dagen og det smittet over på bloggestetikken. Eller mangel på sådan…😉

  5. #11 by sukkerspinnet on juni 22, 2011 - 12:46 pm

    Jeg liker det! Men litt uvant uten menyen på siden🙂

    • #12 by slikejenter on juni 23, 2011 - 6:33 am

      Ja, jeg savner liksom den litt. Samtidig som dette formatet tiltaler meg.

  6. #13 by Marit on juni 22, 2011 - 1:18 pm

    Jeg likte bakgrunnen du hadde i går bedre. Den rosafargen kan bli litt slitsom å se på i lengden!

    • #14 by slikejenter on juni 23, 2011 - 6:34 am

      Ja… jeg fant ut at flaten ble for stor til å takle så innmari masse farge. Men bakgrunnen er altså det som volder meg størst vanskeligheter🙂

  7. #15 by samadhi on juni 22, 2011 - 2:50 pm

    Neinei. Jeg liker verken bildet eller bakgrunnen, hahah. Rosa bakgrunn er sikkert ok, men med gule prikker på var det forstyrrende og støyende og vondt å se på, og bildet i headeren passer ikke inn og ser ikke bra ut med den oppløsningen. Nå var jeg så frekk at jeg må få pluss på at jeg iallfall elsker innholdet i bloggen din.😀

    • #16 by slikejenter on juni 23, 2011 - 6:35 am

      Haha, si det som det er!🙂 Bakgrunnen er under stadig revisjon – men bildet blir. Jeg elsker det bildet og det skal være skurrete. Men innholdet er fortsatt det viktigste, håper jeg – og tusen takk for det🙂

  8. #17 by rockekokk on juni 22, 2011 - 8:48 pm

    En ny gjest titter innom! Har ikke sett bloggen din før, så vet ikke om det er bedre. Men jeg synes det er bra! Og du skriver godt og morsomt! Og litt navlebeskuende er bare bra det!! Jeg tror jeg skal følge deg litt jeg!

    • #18 by slikejenter on juni 23, 2011 - 6:36 am

      Hei og velkommen hit! Så hyggelig at du vil følge🙂

  9. #19 by Elisabeth on juni 22, 2011 - 9:44 pm

    Liker bildet, men er ikke veldig begeistra for lyseblå bakgrunn. MEN det er din blogg og du har den som du vil. Bildet syns jeg faktisk er supert – og er det autentisk deg; desto bedre…😀

  10. #20 by Elisabeth on juni 22, 2011 - 9:44 pm

    Wtf…navnet ble feil i forrige kommentar – fint om du ordner det til et enkelt ‘Elisabeth’😉

    • #21 by slikejenter on juni 23, 2011 - 6:37 am

      Som sagt litt tidligere, den bakgrunnen er litt vanskelig å lande på. Men den må være ganske rolig på et nivå, har jeg funnet ut – siden det er så mye av den. Skal fikse navn, jeg🙂

  11. #22 by vaarloek on juni 26, 2011 - 12:36 pm

    haha, jeg trodde først det var … to hender eller noe😛 kan være jeg bare er trøttis. men liker bildet, i alle fall når jeg så at det var et par sexy bein. men litt usikker på blå skrift-møter-rosa-bakgrunn? men digg med forandring uansett! alltid.

Legg igjen en kommentar

