Status

Jeg brygger på opptil flere interessante, morsomme og poengterte innlegg som ikke bare handler om gutter. Menn. Guttemenn. Dessverre står det dårlig til med den type forløsning om dagen, og jeg skal i stedet prøve å flikke fram et nytt design. I anledning full systemoppdatering på jobb vil vekten i meg at det skal være balanse på den private datafronten også.

For noe tull.

Det som imidlertid er veldig reelt er:

Jeg har fullstendig dilla på følgende miks: Cottage cheese, blåbær og vaniljeyoughurt. Med litt sukker. Ja, jeg vet det er erstatning for kaker og boller og sjokolade, men det hjelper, det hjelper.

(Akademikere bruker også bikini og vil se bra ut i dem)

Det er kun dager til jeg reiser over land og sjø for å komme hit. Og hit.

Det er sommer.

Mye skal skje, men jeg er … rastløs.

,

  1. #1 by Tenkerbell on juni 21, 2011 - 6:08 pm

    Jeg skvatt!

    Ha det så fint på feeeestival🙂

  2. #2 by Siven on juni 22, 2011 - 5:54 pm

    Nå lurte jeg også… Fint!

    Lykke til med rastløsheten…😉

Legg igjen en kommentar

