Risky business

Jeg skal på date med en fyr jeg ikke vet noe om bortsett fra to ting:

Han har skrevet èn utrolig vittig e-post.

Han har skrevet èn utrolig fjern sms.

Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv?

  1. #1 by Siven on juni 8, 2011 - 7:17 pm

    Fordi det er håp.

    Og noe skal en jo tross alt gjøre med fritiden….😉

    Som en venninne sa til meg en gang, «Dating er jo veldig grei måte å få gratis middag på da…».

  2. #2 by Sonja Dadam on juni 8, 2011 - 7:19 pm

    Jeg heier på deg! Måtte eposten være normalen, og sms-en en glipp!

  3. #3 by mirakel on juni 8, 2011 - 8:15 pm

    Oi, oi, oi!😀 Spennende! Venter spent på oppdatering!😉

  4. #4 by Grace on juni 8, 2011 - 9:47 pm

    Det de andre sa – og fordi kuk fordriver kuk.

  5. #5 by Tenkerbell on juni 9, 2011 - 7:08 am

    Oioioi, og lykke på en torsdag🙂 Slike jenter går på Slike dater og alle hjerter gleder seg🙂

  6. #6 by sukkerspinnet on juni 9, 2011 - 12:29 pm

    Fordi du må sikre deg tilgang til ny og forhåpentligvis bedre kuk?
    Lykke til på date! Det kan bli gøy!❤

Legg igjen en kommentar

