Encore

-Kuk fordriver kuk. Det kom skråsikkert fra en venninne med alternativ trøstestrategi.
-Sikker på det?
-Klart det. Du flytter fokus, får noe annet å tenke på. Trust me. Det er bare å hoppe i det.

Jeg kjente meg ikke overbevist. Og etter den første bevende byturen etter El Grande Vraking – enda mindre. Jeg så mange menn der ute, men ingen tiltalte meg. Det er spesielt. Jeg blir stort sett alltid litt betatt, selv om det bare varer fem sekunder.

Dessuten er det jo ikke sånn at kuk alltid er tilgjengelig når man trenger det. Det er ikke som å bestille pizza. Ikke i min verden, heldigvis.

Men det er noe med ensomme, småskjelvende søndager som er fortvilende, demoraliserende til og med. På sånne dager burde manneklemmer skrives ut på blå resept. Så da jeg fikk en uskyldig utseende melding fra fortiden, for tiden innom byen, ble jeg likevel litt interessert. Mot bedre vitende, selvsagt. Det er veier man ikke nødvendigvis bør gå om igjen.

-Han vil drikke kaffe. Jeg ser på venninna mi og øyenbrynene hennes spretter opp et par hakk.
-Kaffe. Er det det de kaller det nå?
-Jeg tror de har kalt det kaffe ganske lenge. Jeg pleier jo å si en øl, men det er litt mer rett på sak. Alkohol, ikke sant. Eller kanskje kaffe bare er kaffe? Jeg så ned i koppen min der den siste skvetten for lengst hadde blitt kald.
-Tror du virkelig det?
-Nei.

Så jeg kan vel ikke si at jeg intetanende kastet meg inn i noe. Jeg bestemte meg for å se ting an. Og etter en time i selskap med the crush&crash fra noen år tilbake visste jeg at det ikke var noe å være redd for. Jeg kjente meg overhodet ikke forelska. Dog svært interessert i fysisk samkvem. Den sjenerte jenta i meg fikk likevel ikke helt til å rive klærne av mannen sånn med en gang. Så i stedet drakk vi kaffe. Pratet. Så en dårlig film og kommenterte og lo uavbrutt. Venninna mi ringte og spurte om jeg ville være med ut å spise spise middag. Jeg kunne jo ikke det. Det lå noe i lufta som jeg ikke ville avbryte. Samtidig som jeg ikke kunne si jjeg venter på puling her, kommer om en time.

Men til slutt begynte jeg å tvile på min egen dømmekraft – kanskje han ikke vil pule, kanskje var kaffe kaffe og han vil bare være venner. Det begynte å minne om venninneheng, bortsett fra den distraherende fysikken til han ved siden av.

Vi spiste og jeg tenkte hva i helvete er dette, må jeg stikke uten? Men så. I en ganske nøyaktig reprise av en fordums date var det plutselig bare å lene seg litt tilbake, så skjedde alt av seg selv.

Så takk gud for sex med lyset på, for godt brukte biceps og harde magemuskler. For lepper, tunger og hender. For utallige treningstimer og upåklagelig teknikk. Takk for tiltrekning. Takk for mirakelet menneskekroppen. Og takk for nybarberte legger når det trengs som mest.

,

  1. #1 by sukkerspinnet on mai 31, 2011 - 1:58 pm

    TAKK GUD FOR GODT BRUKTE BICEPS! (Kan jeg adoptere dette mottoet?)

    • #2 by slikejenter on mai 31, 2011 - 7:11 pm

      At du vil bruke det som et motto er jo helt strålende. Selvsagt🙂

  2. #3 by Siven on mai 31, 2011 - 2:15 pm

    JA, slikt kan en virkelig takke for!😀

    Du har fortjent å «kose» deg litt.

  3. #5 by mirakel on mai 31, 2011 - 3:19 pm

    FANTASTISK!!!!!😀😀😀 Herlig innlegg om noe som så veldig mange syns er skamfult.. men det er det jo ikke.😉 Det er bare digg!

    Takk gud for barberte legger, ja.. hehe!

    • #6 by slikejenter on mai 31, 2011 - 7:15 pm

      Ja, jeg poster det kanskje ikke på facebook, men at sex skal være skammelig, det er bare trist. Consenting adults, osv.

      Og de barberte leggene— dumb luck!😀

  4. #7 by ~SerendipityCat~ on mai 31, 2011 - 4:14 pm

    Herlig!😀 Du sier det akkurat som det er!!

  5. #9 by vaarloek on juni 1, 2011 - 6:50 am

    et ord. DIGG.

  6. #10 by Alt godt on juni 2, 2011 - 10:55 am

    Mmmm…😉

  7. #11 by Elisabeth on juni 2, 2011 - 11:29 pm

    Herlig lesning!!!!!

  8. #12 by Maria on juni 5, 2011 - 3:11 pm

    Sweet! Ahhh, magemuskler… Heldiggris😉

  9. #13 by kjersti on juni 6, 2011 - 12:38 pm

    jeg barberer ikke leggene, jeg. da går jeg glipp av å kjenne vinden som stryker over hårene og får alle nervene til å kile. dessuten får jeg så små hår at de ikke egentlig kjennes noe særlig.

    sånn ellers, takk og lov for god sex.

  1. According to the American Heart Association, nicotine addiction has historically been one of the hardest addictions to break, while the pharmacological and behavioral characteristics that determine tobacco addiction are similar to those that determine add
  2. According to the American Heart Association, nicotine addiction has historically been one of the hardest addictions to break, while the pharmacological and behavioral characteristics that determine tobacco addiction are similar to those that determine add
  3. According to the American Heart Association, nicotine addiction has historically been one of the hardest addictions to break, while the pharmacological and behavioral characteristics that determine tobacco addiction are similar to those that determine add
  4. According to the American Heart Association, nicotine addiction has historically been one of the hardest addictions to break, while the pharmacological and behavioral characteristics that determine tobacco addiction are similar to those that determine add
  5. According to the American Heart Association, nicotine addiction has historically been one of the hardest addictions to break, while the pharmacological and behavioral characteristics that determine tobacco addiction are similar to those that determine add
  6. Mitt liv som filmstjerne « Slike Jenter

Legg igjen en kommentar

